Forslag til tråder???

Dytter her også, kom med flere forslag, og dem som kommer med forslagene kan opprette trådene, for jeg vil ikke "stjele! deres tråder hehe :)
 
Hva har du i nattbordet ditt?

Er ikke baby-relatert, men jeg er bare så himla nyskjerrig ;)

Oææh! Really? ;) Ahaaaahahaha! Du hadde blitt sjokkert :p
 
Ser ut som vi må hoppe litt ut av tema som f.eks. snakk om nattborskuffer til å virkelig få igang praten LOL. Så kom gjerne med flere morsomme forslag på tråder, her har vi ingenting å skjule tydeligvis :p hehe
 
Hehehe jeg skal fylle skuffen min også med masse gøy, slik at jeg kan matche deg. Det høres KUN ut som dere har et gøy sexliv, og hvem ønsker vel ikke det??? ;)
 
Hehe, ja det var vel noen av temaene som jeg vet har fått fart på skrivinga til folk på mine forrige terminforum :)

Slenger du inn de andre trådene du kom med forslag på også? Jeg vil ikke "stjele" trådene dine hehe
 
"Jeg har aldri...." Er jo veldig bra. Hvem som helst kan slenge ut en påstand, og så trykker man liker om man har gjort det. Men for at jeg skal kunne bli med må jeg kunne greie å like på appen min! :p Blæ!
 
Jeg dytter denne opp for dere jeg jenter så får dere finne den kreative siden deres og slenge inn noen forslag hehe
 
Komkom!!! nå må vel forslagene renne inn :p
 
ok, sleng den inn som egen tråd du :)
 
Back
Topp