Forslag til tidsfordriv når du ligger på sofaen?

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Heisann jenter!

Jeg ønsker tips fra dere om hva dere gjør for at tiden skal gå? Tenker spesielt på de som sliter med kvalme/trøtthet og derfor bruker mye av tiden på sofaen/senga.

Skriv gjerne dine tips nedenfor! :)

Her noen av mine tips:
- Google gravid-artikler. Tips om diverse ting.
- Se på serier/filmer
- Spille playstation
- Lære å hekle / strikke
- Ringe venner og familie
- Babyverden forum selvsagt :)

- Se dokumentarer på NRK Nett-TV. Utrolig mye bra, man kan lære om alt mulig rart. :) Serien om statsministrene var for eksempel bra.

- Lese Morgenbladet. Når man for en gangs skyld har tid til å lese gjennom alle de gode artiklene.

- Se på TV på ting man aldri får sett når man jobber på dagtid, som politisk kvarter.

Herregud, når jeg leser gjennom lista mi virker jeg som den nerden :D

Jeg gjør veldig mange av de tingene du listet opp også, @Gladlaksen_90 , men tenkte jeg bare skulle legge til nye ting :)

I det siste når jeg har orket litt mer enn å sitte på sofaen har jeg endelig pakket ut symaskinen jeg fikk for over to år siden og begynt å lære meg å sy! Inspirert av symesterskapet :D

- Se dokumentarer på NRK Nett-TV. Utrolig mye bra, man kan lære om alt mulig rart. :) Serien om statsministrene var for eksempel bra.

- Lese Morgenbladet. Når man for en gangs skyld har tid til å lese gjennom alle de gode artiklene.

- Se på TV på ting man aldri får sett når man jobber på dagtid, som politisk kvarter.

Herregud, når jeg leser gjennom lista mi virker jeg som den nerden :D

Jeg gjør veldig mange av de tingene du listet opp også, @Gladlaksen_90 , men tenkte jeg bare skulle legge til nye ting :)

I det siste når jeg har orket litt mer enn å sitte på sofaen har jeg endelig pakket ut symaskinen jeg fikk for over to år siden og begynt å lære meg å sy! Inspirert av symesterskapet :D

Haha, liker listen din. Føler den var ganske orginal, men er sant det NRK Nett-TV har jo masse interessant!

Kjempe fint at du legger til nye ting, veldig kjekt med inspirasjon :hello2

Høres spennende å sy da, har alltid ønsket meg sy-maskin. Jeg derimot har begynt å hekle (noe som jeg ikke har gjort siden barneskolen) og prøver meg på et babyteppe. Tror egentlig det er det perfekte prosjektet for en nybegynner som meg xsmile9

Babyteppe var det første jeg heklet da jeg lærte meg å hekle for to år siden, var da gravid med førstemann :Heartpink Var så utrolig koselig å drive med!

Ellers i tillegg til mye av det som allerede er nevnt synes jeg det er digg med lydbøker og å lese vanlige bøker :) Nå blir det ikke så mye tid til sånt med en aktiv snart 1,5-åring og en mann som jobber skift da :P Flaks for meg at jeg stort sett er i form! (Selv om jeg er helt kake på kvelden)

Haha, liker listen din. Føler den var ganske orginal, men er sant det NRK Nett-TV har jo masse interessant!

Kjempe fint at du legger til nye ting, veldig kjekt med inspirasjon :hello2

Høres spennende å sy da, har alltid ønsket meg sy-maskin. Jeg derimot har begynt å hekle (noe som jeg ikke har gjort siden barneskolen) og prøver meg på et babyteppe. Tror egentlig det er det perfekte prosjektet for en nybegynner som meg xsmile9
Strikking og hekling er jo helt supert! Jeg har ikke helt tålmodigheten til det for tida.. strikka en del før, og har prøvd å hekle litt men sistnevnte er jeg veldig dårlig på. Så koselig med babyteppe <3

Jeg anbefaler Mari Midtstigen sin gravid uke for uke podcast, det er tidsfordriv og den er ganske morsom/interessant også :D

Og om du har tv 2 sumo anbefaler jeg Sigrid blir mamma, tror jeg serien heter. Den er råbra :D

Oog, newton, fødsel på nrknett tv, helt gratis :happy:

Last edited:
Her er jeg såpass svimmel og kvalm at jeg ikke klarer stort, så jeg kjeder meg i hjel på sofaen. Ser et par TV-programmer om jeg orker, men det er ikke alltid. Orker ikke lese eller følge med på lydbok (selv om jeg tenkte å prøve lydbok igjen snart, det er et fint tidsfordriv). Skulle gjerne strikket, men det blir for smått og jeg klarer ikke fokusere uten å bli enda dårligere :(
Så her blir det litt forum, litt random tv og mest ligge og stirre i taket. Prøver å pakke inn en gave eller to innimellom og kanskje tømme oppvaskmaskinen hvis jeg er litt i form [emoji28]

Back
Topp