Forslag til tørste drikk???

Tone1

Elsker forumet
Heisann

Er det noen som har forslag til tørste drikker? jeg er så plaget med halsbrann og tørste... En dårlig kombinasjon  Forslag mottas med takk [:)]

saft,vann,melk noen sier cola skal hjelpe mens andre sier det blir verre[8|]ikke lett det der,du må nesten kjenne etter hva du føler går greit!

det er sant det ikke er det letteste... Sterk farget saft/drikke, rent vann og syrlig drikke gir halsbrann unntatt cola. det hjelper mot halsbrannen men ikke som tørste drikk... skummet melk er også behagelig å drikke men funker ikke som mot tørsten... Nei lett skal det ikke være...

Hva med bonaqua? Jeg har helt dilla på det nå om dagen...[;)]

ja det er knall godt, men pga alt vannet i kroppen (3 i ødemer) skulle jeg holde meg unna bonaqua og farris. Men drikker det litt. Det er jo bare SÅ godt hehe

ORIGINAL: trø

ja det er knall godt, men pga alt vannet i kroppen (3 i ødemer) skulle jeg holde meg unna bonaqua og farris. Men drikker det litt. Det er jo bare SÅ godt hehe

Hvorfor det? Legen min sa ingen ting om det og jeg har 1-2 i ødem... Jeg bare må ha bonaqua med cranberry-grapefrukt... det hjelper meg mot leggkramper.

JEg drikker også mye farris, og har mye vann i kroppen.. Er det fordi det er salt i eller???

Hmmm....

Forresten så er vann den beste tørstedrikken da... ingen bivirkninger og sundt og godt...
Iskaldt med isbiter i anbefales på det sterkeste... namme....

Spis agurk...god fersk agurk.... drypp noen dråper sitron i en flaske vann og ha i kjøleskapet...godt og sunt...

JEg drikker også mye farris, og har mye vann i kroppen.. Er det fordi det er salt i eller???

Hmmm....

Forresten så er vann den beste tørstedrikken da... ingen bivirkninger og sundt og godt...
Iskaldt med isbiter i anbefales på det sterkeste... namme....

Legen og jordmora ba meg holde meg unna bonaqua og farris pga saltet.
Rent vann forsterker halsbrannen hos meg.. særlig med sitron i. Det var forresten favoritten min de 5 første mnd... Enig at isbiter er bra å tygge på [:)]

Heisann

Er det noen som har forslag til tørste drikker? jeg er så plaget med halsbrann og tørste... En dårlig kombinasjon  Forslag mottas med takk [:)]

Eg har endelig funnet noe som funket for meg, å eg e plaga med halsbrann og tørste...
Prøv Farris PLUSS med pære + ginseng(grønn) Den e superbra for meg.
Har den konstant på nattbordet

samarin funker bra.

Takk for forslaget.. Det har jeg faktisk ikke forsøkt enda [:)]

ORIGINAL: Sommerbaby:-)

Heisann

Eg har endelig funnet noe som funket for meg, å eg e plaga med halsbrann og tørste...
Prøv Farris PLUSS med pære + ginseng(grønn) Den e superbra for meg.
Har den konstant på nattbordet

så var det skeptikeren da..skal man ha ginseng når man er gravid?det er sikkert så lite i farris men[8|]

så var det skeptikeren da..skal man ha ginseng når man er gravid?det er sikkert så lite i farris men

Både ginseng og salt bør man unngå...

Har iløpet av dagen funnet ut at Gøysaft champange veldig tynn faktisk er ganske greit.

Tusen takk for alle svar jeg har fått. Nå skal jeg legge meg. Vi skal på tur imorgen og da kan det være greit å være opplagt. skal bli godt å få litt andre inntrykk enn bare de jeg får fra leiligheten [:D]

God natt alle sammen

ett forslag som hjelper mot halsbrann,er å blande potetmel i vann å drikke dette,funker som bare susen,ikke så veldig godt men veldig effektivt

Om man ikke har potetmel i hus, hjelper maizenna???

Vann er jo det beste, men hvis vi skal bort så kjøper jeg med iste, det gir ikke meg halsbrann. Jeg er super plaget av det, men iste funker bra det [:)] 
Lykke til, nå er det ikke lenge igjen [:D]

Back
Topp