Forslag til sunt snacks?

Frøken rosa

Glad i forumet
Noen som har forslag til sunt snacks? Hehe, dere trenger ikke forslå frukt, for det har jeg tenkt ut selv. Ønsker tips om ting jeg ikke har tenkt på. I dette tilfelle mener jeg få kalorier når jeg skriver sunt.

ORIGINAL: Lisemor_

rosiner
maule frokostblanding [;)] 

Rosiner har jeg forsøkt. Nam, er godt, men inneholder nok mye kalorier.

Hvordan frokostblanding tenker du på?

ORIGINAL: Frøken rosa

rosiner

anyone [:D]
cornflakes, choco pops, osv.... [;)] er god erstatning det.. men sunt og sunt..

rosiner

anyone [:D]
cornflakes, choco pops, osv.... [;)] er god erstatning det.. men sunt og sunt..

Hehe, ja det var det. Jeg synes ikke bare cornflakes blir så godt og har lest at mange av de andre frokostblandingene inneholder mye sukker. Regner med at det særlig gjelder de gode siden godt som regel er lik søtt...

Gulrot, agurk, paprika osv med yoghurtdip [:)]

ORIGINAL: *Gitte87*

frosne rips. SNADDER[:D][:D]

Oi, er det virkelig godt? Jeg har jo rips i frysa jeg [:)]

tomat med  krydder på rå eller lett stekt på den siden  som er skjært i.

grønnsaker til dip

stekt fisk med dip

div grønnsak paier (mini)

frukt paier med kesam

Tørka tranebær, selges i fruktdisken. Nami nami.

bananskiver med vaniljekesam , du kan også ha på litegran raspet mørk sjokolade.

åh! Guacemole <3<3<3 DET er nammenamm det.
Riktignok spiser jeg mye nachos til guacemolen, MEN, du kan da alltids ta å halvkoke poteter før du strimler de opp, krydrer de med grillkrydder og baker de i ovnen så de blir litt crunchy. Evt så kan du vel dippe så og si alt i det, gulrot, agurk, selleri.
På samme måten som du kan lage en himsnekra salsa :)
ANER ikke hvor mye kalorier det er i det, men det er i hvertfall bare grønnsaker med krydder så bør ikke være så ille?

ORIGINAL: Dollface™

ostepop

Oioi, den lar jeg meg ikke lure av [8D][:D] Er du klar over hvor mye kalorier det er i ostepop?

ORIGINAL: E.R.A.

bananskiver med vaniljekesam , du kan også ha på litegran raspet mørk sjokolade.

NAM! Dette høres virkelig godt ut! Det må prøves [:D]

frosne rips. SNADDER[:D][:D]

Oi, er det virkelig godt? Jeg har jo rips i frysa jeg [:)]

jeg syns det er myye bedre enn godteri, men ikke ta alt på en gang, jeg tar litt og litt i ei skål[:D] sååå saftig og søtt!!!

Takk for tipset, det skal prøves [:D] Men må helt ærlig innrømme at jeg ser for meg at det er litt surt... Mulig den sure smaken oppfattes annerledes når bærene er frosne!? Skal teste en dag jeg [:)]

stekte bananer, ananas og eple med vanilje kesam. Smoootier med eller uten yogurt/kesam..

ORIGINAL: *Mama*

stekte bananer, ananas og eple med vanilje kesam. Smoootier med eller uten yogurt/kesam..

Hvordan steker du det? I stekeovn eller stekepanne? I biter eller hele? Hvor lenge og hvor varmt? Høres litt godt ut [:)]

ORIGINAL: breeg

Knaskegulrøtter og stangseleri til holiday dip med lett rømme. NAM

Enig, dette har vi kjøpt inn idag, samt kålrot.
Mmmm!

ORIGINAL: *Mama*

Hvordan steker du det? I stekeovn eller stekepanne? I biter eller hele? Hvor lenge og hvor varmt? Høres litt godt ut [:)]

Ja det er skikkelig nami, jeg steker bananer med pianøtter eller cashewnøtter i litt margaring. Det er bare såååå digg.

Back
Topp