Forslag til strikkeprosjekt

KK88

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Ønsker et strikketøy til påsken.
Kan noen hjelpe meg med en fin og enkel oppskift til baby? Vi vet ikke hvilket kjønn som bor i magen ennå. Så vill ha noen nøytralt. Er helt håpløs på å finne frem på nettet, så har ikke klart å finne noe selv.
Legg gjerne med bilde/oppskift på hva du har strikket til din baby :happy: eller gjerne bare et forslag.
Påforhånd tusen takk:happy:

Tusen takk for alle svarene dine. Setter stor pris på det. Er enda i begynnelsefasen av strikking. Men den kjøreposen va kjempefine.
Har sett litt på garnstudio men synest det er vanskelig og finne noe som er nøytralt der.

:)

D kommer vel mest ann på fargen du bruker, mange plagg der som kan brukes til både jente og gutt i "nøytrale" farger, vil nå jeg si;)

Jeg strikk mange av disse til første unge. De er kjepeenkle og raskt gjort. Litt vanskelig første gangen, men da jeg skjønnte oppskrifta gikk det unna. Disse kan alle strikke også sitter de så utrolig godt på små babyføtter! Eneste sokkene som ikke ble "sparket" av inne ti minutter.

http://m.puttekassa.blogg.no/1313785796_oppskrift_p_babysokke.html

Denne oppskriften er også finn for å få brukt opp restgarn på. Skal babyen ha de fett mot huden, kjøper jeg selvsagt babyul, men til å ha utpå bommulssokker e.l. strikket jeg mange i både bomul og ull.

Denne oppskriften er også finn for å få brukt opp restgarn på. Skal babyen ha de fett mot huden, kjøper jeg selvsagt babyul, men til å ha utpå bommulssokker e.l. strikket jeg mange i både bomul og ull.
Takk. De var såååå søte :Heartred

Back
Topp