whatthewhat
Glad i forumet
Min gamle er ødelagt og trenger ny! Klarer ikke bestemme meg for stelleveske eller Evt en vanlig stor veske! Hva skal dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oi den var skikkelig fin!! HV heter den?Har i utgangspunktet tenkt vanlig, romslig veske. Har fått stellematte til å ha med i veska av ei venninne, så tenkte å spare penger der.
Men så så jeg denne her! Vis vedlegget 156421
Og den er så meg at jeg er nødt til å kjøpe den. Sånn kan det gå!
Den var også skikkelig fin!! Ja det EE litt det jeg tenker på jeg ogSå! At det hadde vært fint om den kunne brukes etterpå også! Den har klart seg bra gjennom regnvær og Alt?Jeg har en av stelleveskene til Smallstuff, i italiensk skinn. Etter jeg var ferdig å bruke stelleveske til guttungen har jeg brukt den daglig som egen veske/arbeidsveske. Den har blitt hardt brukt, og ser enda fin som ny ut, så kvaliteten er helt fantastisk! Ikke noe problem å bruke den med neste baby
Vis vedlegget 156427
Den heter oi oi! Som er perfekt navn! Min reaksjon var også "oi så fin!" Jeg fikk det bare muntlig, men fant bilde da jeg googla oi oi stelleveske turkisOi den var skikkelig fin!! HV heter den?
HahahaDen heter oi oi! Som er perfekt navn! Min reaksjon var også "oi så fin!" Jeg fikk det bare muntlig, men fant bilde da jeg googla oi oi stelleveske turkis![]()
http://www.prisjakt.no/product.php?p=2652432
Huff ja, det er nesten litt flaut hvor hardt jeg har brukt denne vesken, og latt den gjennomgå. Men all slags drittvær og tunge gjenstander jeg har stappet den full med i løpet av disse 3 årene jeg har brukt den daglig har ikke tatt noe skade på den. Så den er verd hver en krone synes jeg. Ekstremt romslig er den ogsåDen var også skikkelig fin!! Ja det EE litt det jeg tenker på jeg ogSå! At det hadde vært fint om den kunne brukes etterpå også! Den har klart seg bra gjennom regnvær og Alt?
Sikle
Den var også kjempefin
Oooh! Heldiggrisen!Har en storksak lucinda som jeg har vunnet her på babyverden![]()
Den var også Fin! Hjelp så mye fine det er å velge, jeg hadde bare en somSikler litt på denne: http://www.itskaos.no/products/kaosransel-blue
Men kjøpte stelleveske fra storksak sist til nesten 2500. Men syntes den er så tung.
Denne skal jeg også ha
Den var også Fin! Hjelp så mye fine det er å velge, jeg hadde bare en som
Hørte med
Vogna sist så har lissom ikke satt meg inn i dette. Det eneste jeg kjenner er at de er jo så dyre at man nesten kan investere i en designerveske isteden! (Det hadde vært en fin unnskyldning til mannen det)