Forslag til pålegg...

Lisemor_

Forumet er livet
Leverpostei
Makrell i tomat
Skinkeost
Banan når vi har det..
Kremoster av forskjellige smaker
Italiensk salat
Peanøttsmør
Syltetøy
Prim
kaviar
fiskepuddig
svolværpostei
kyllingost
ost
skinke
pølsepålegg

Hva mer???? er greit å smøre til de små? 

Finnes mange smøreoster. F.eks. de fra tine med urter, pepper, krydder o.l. De er det litt smak i så lillegutt liker de i hvert fall. Så har du kavli sine på tube.
Italiensk salat kan smøres på.

Jeg gir imidlertid kjøttpålegg og andre oster også. Kleber det til skiven med smør eller majones så henger den hvert fall litt fast. [:D]

hehe [:D] det hjelper ikke her.. når han får en brettet skive med smørepålegg skal han helst åpne den også..

Peanøttsmør? Syltetøy?

er ikke det du har skrevet opp en grei liste da...???

Haakon elsker gulost så han får det, men han får bare noen biter av gangen og tar han av osten får han ikke mere skive eller ost før også brødet er i magen[;)][8D]  litt taktikk er greit..

ORIGINAL: Annask

er ikke det du har skrevet opp en grei liste da...???

Haakon elsker gulost så han får det, men han får bare noen biter av gangen og tar han av osten får han ikke mere skive eller ost før også brødet er i magen[;)][8D]  litt taktikk er greit..

jo, den begynner å ta form nå [;)]

ORIGINAL: *fanitulla*

KYLLINGOST det er favoritten her i huset for øyeblikket.

Høø, det har jeg aldri hørt om!!!! [:D]

ORIGINAL: malle4

Fiskepudding
Svolværpostei
Italiensksalat

Er noe vi har hatt i det siste!!
Adrian er fryktelig lei skiver virker det som!!!
Så sliter litt her også... Prøver oss frem[:D]
Lykke til...

fiskepuddig!! LUUURT!! *løper og kjøper* [:D]

ORIGINAL: Lisemor_

ORIGINAL: *fanitulla*

KYLLINGOST det er favoritten her i huset for øyeblikket.

Høø, det har jeg aldri hørt om!!!! [:D]

hadde ikke jeg heller. så den tilfeldig ved siden av skinkeost, baconost etc.
men den er bare på boks tror jeg. (jeg har ikke sett den på tube enda ihvertfall)

Her i huset spiser han alt han får på brødskive!!!Bortsett fra makrell i tomat!!!
Men Dennis spiser pålegget først også spiser han brødskiva etterpå så han er ganske flink!!!

Men jeg har begynt å gi han polarbrød innimellom så han får avbrekk fra brødet også pleier han og få rundstykker!!!!men jeg har en veldig matglad gutt hele veien!!!

Men hvordan er det å gi unga PEANØTTSMØR når de er så små da?!Trodde ikke de skulle ha nøtte produkter så tidlig!?

polarbrød, ja!! det har jeg aldri tenkt på. hmmmm. det må prøves!!! [;)]
peanuttsmør, ja...
trodde nøtter ble frarådet fordi de kunne sette det i halsen, jeg.... men i peanutsmør er de jo helt knust, hvis du kjøper den fine, da... det skal gå.. tror jeg.. hmmmm. må prøves [;)]

Back
Topp