forslag til ny vogn

mie_

Blir kjent med forumet
Vi har city cross og akkurat byttet til sportsdelen, men gutten vår er lang og liker litt romslighet, merker at sportsdelen allerede nå kunne vært litt større og vi vurderer å selge vogna og bytte den ut med en større. En type sportsvogn. Noen som har tips? blir helt surrete av å lete i vognjungelen. Det kan godt være 3 hjuls, men den må ikke være vanskelig å trille på vinterstid, da vi bor litt på landet og kan godt få en god del snø :p
 
Vi har city cross og akkurat byttet til sportsdelen, men gutten vår er lang og liker litt romslighet, merker at sportsdelen allerede nå kunne vært litt større og vi vurderer å selge vogna og bytte den ut med en større. En type sportsvogn. Noen som har tips? blir helt surrete av å lete i vognjungelen. Det kan godt være 3 hjuls, men den må ikke være vanskelig å trille på vinterstid, da vi bor litt på landet og kan godt få en god del snø :p
Jeg har Tfk joggester twist:) fornøyd med den på alle måter, men den er lett å hvelte om du drar den etter deg. Så jeg hadde nok kjøpt en firehjuling med svingbare hjul fremme om jeg skulle kjøpt ny;) men de er jo ofte små hjul på fremme, så for deg en sikkert joggester twist perfekt:) gode grove hjul med luftslange :)
 
Har forresten skjønt på andre at om du har fire faste hjul, ala emmaljunga (den vanligste typen) så brøyter man når det er snø:p og det blir tungt i lengden!
 
Har kjøpt city mini gt, ser velsog bra ut
 
Hadde uten tvil gått for Babyjogger City Elite. Store, gode hjul som kommer seg frem på alt slags føre. Like god til jogging i terreng som på kjøpesenteret. Hjulet fremme låses i et håndgrep. Superenkel å slå sammen, og tar liten plass i bilen. Min 3åring på 1 meter ligger fortsatt svært godt i vognen. Ryggen har trinnløs regulering og blir tilnærmet flat. Fantastisk kalesje, og flere muligheter for lufting i varmen. Praktisk foreldrekonsoll og titteluke med magneter. Stor og god handlekurv. Slik jeg ser det er det bare en ting jeg savner: at jeg ikke kan se barnet når jeg triller. Jeg har også babyjogger city mini gt som jeg ser noen lengre oppe her foreslår. Det er også en god vogn, men kan ikke måle seg med city elite. Vi har den som ekstravogn. Virker nesten som jeg jobber som selger av babyjogger.. er bare veldig veldig fornøyd
 
Back
Topp