Forslag til noe gøy å gjøre på lørdags kveld?

Sjokoladekaka

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
I det siste har lørdags kvelden ofte gått i å se film eller serier på tv-en. Skulle gjerne hatt litt variasjon og trenger litt inspirasjon.

Kanskje du har noen gode forslag?
Issåfall må du gjerne dele de i denne tråden! :happy:

Her er noen forslag fra min side:

-Spillkveld med kjæresten

- Spillkveld med resten av gjengen

- Prøve en ny restaurant. Gjerne i nabo-byen

- Bowling og biljard ute

- Spakveld hjemme. Massere hverandre med olje med rolig musikk og stearinlys i bakgrunn. Slappe av i badekaret.etterpå

- Bli med på quiz på bar

- Middag og massasje på spahotell

- Rydde i gamle bilder sammen med alkholfri vin og noe digg å knaske på (mimre-kveld).
Kan legge bildene til på en digital bilderamme eller lage et album.

- Teste ut noen av "kjæreste"-spillene som bare har samlet støv i hylla til nå

- Invitere vennepar over til middag

- Kino

- Nå som det er lyst ute til langt på kveld. Ta en topp-tur på kvelden og se solnedgangen fra fjellet sammen

- Dra på show. Se komiker, konsert, skuespill e.l.

Last edited:
Da ser det jo ut som du har nok av forslag selv.
Her sover vi oss igjennom en film på lørdags kveldene:)

Masse gode forslag her [emoji4] Anbefaler deg å utnytte tiden nå, er ikke like lett å få til alt av disse tingene etter man får barn, hvertfall ikke spontant [emoji28]

Har en litt morsom historie om det faktisk. Ca. 1,5 mnd etter vår første ble født kom det en film på kino som jeg og mannen ville se. Vi kjøpte billetter og gledet oss. Kun noen timer før kinoen begynte slo det oss at vi kunne jo ikke bare dra på kino, vi hadde jo en liten baby! Heldigvis kunne mamma stille opp som barnevakt i timene vi var borte [emoji6] Det var vel første gang det virkelig slo oss at livet vårt var endret seg ganske drastisk [emoji85]

Masse gode forslag her [emoji4] Anbefaler deg å utnytte tiden nå, er ikke like lett å få til alt av disse tingene etter man får barn, hvertfall ikke spontant [emoji28]

Har en litt morsom historie om det faktisk. Ca. 1,5 mnd etter vår første ble født kom det en film på kino som jeg og mannen ville se. Vi kjøpte billetter og gledet oss. Kun noen timer før kinoen begynte slo det oss at vi kunne jo ikke bare dra på kino, vi hadde jo en liten baby! Heldigvis kunne mamma stille opp som barnevakt i timene vi var borte [emoji6] Det var vel første gang det virkelig slo oss at livet vårt var endret seg ganske drastisk [emoji85]

Hehe, kommer nok til å få meg en sånn oppvekker en dag jeg også. Får prøve å utnytte mulighetene til å gjøre ting ute av huset nå mens jeg kan da :)

Får spare litt på spillkveld med kjæresten o.l. til senere :)

Så ut som du hadde masse gode forslag der :)
Her går kveldene på sovne på sofaen, kjøre tur eller kjøre opp til svigerinna og bare slappe av et par timer.
Ikke så mye en orker

Så ut som du hadde masse gode forslag der :)
Her går kveldene på sovne på sofaen, kjøre tur eller kjøre opp til svigerinna og bare slappe av et par timer.
Ikke så mye en orker

Takk for det :)

Skjønner jeg skal belage meg på noen rolige kvelder etter at babyen er ute. Godt forslag med å ta en kjøretur, det er absolutt noe jeg kunne tenkt meg å gjort mer av!

Takk for det :)

Skjønner jeg skal belage meg på noen rolige kvelder etter at babyen er ute. Godt forslag med å ta en kjøretur, det er absolutt noe jeg kunne tenkt meg å gjort mer av!

Jeg er delvis nyinflytta så veldig dårlig kjent, så veldig gøy med kjøreturer

Jeg er delvis nyinflytta så veldig dårlig kjent, så veldig gøy med kjøreturer

Det kan jeg tenke meg!
Jeg er tilflytter til denne byen selv og det er kjempe mange flotte plasser jeg kan besøke. Selv om jeg har bodd her i snart seks år så er det veldig mye jeg ikke har sett ennå. Mangler vel bare at jeg tar initiativ selv, fort gjort å glemme det litt ut i hverdags-maset.

Det kan jeg tenke meg!
Jeg er tilflytter til denne byen selv og det er kjempe mange flotte plasser jeg kan besøke. Selv om jeg har bodd her i snart seks år så er det veldig mye jeg ikke har sett ennå. Mangler vel bare at jeg tar initiativ selv, fort gjort å glemme det litt ut i hverdags-maset.

Veldig fort gjort å glemme vekk i hverdagsmaset.
Å uansett om en er tilflytter eller ikke, så finner en alltid noen nydelige perler en aldri har sett før.
Husker noen år tilbake. Jeg og ei veninne hopp i bilen å bare prøvde ut nye veier vi aldri hadde kjørt før. Vi fant ganske masse nydelige plasser

Back
Topp