forslag til navn?

Hanne84

Forelsket i forumet
hei alle sammen:)

Jeg venter min første i februar, veit det er tidlig men sliter litt med å finne navn..
Har på følelsen at det blir en liten gutt men er jo ikke helt sikker da...
Skal på UL den 14 september så det blir spennende...Er så nyskjerrig på hva det blir:)
Har tenkt litt på Casper men har en mor som ikke er så fornøyd med det navnet ...
men heldigvis det er det min avgjørelse:)

Håper dere vil dele litt navn med meg, det hadde vært snilt:)

KLEM

Hei!

Gratulerer så mye med babyen som kommer i februar[:)]

Casper er et vakkert navn det... Ellers liker jeg: Ludvig, Jonas, Jonathan, Sokrates, Lucas... Navn som ikke alle heter liksom...
Jentenavn; Aurora, Frida, Josefine, Mille, Tomine ... Masse fine jentenavn også!

Klem[:)]

Casper er et fint navn [:)]

Jeg venter en jente i november og hun skal hete Amalie, hvis det hadde vært en gutt skulle han hete Felix [:)]

Noen forslag til navn:

Felix

Amadeus

Teodor

Lukas

Elias

Cornelius

JENTENAVN:

Amalie

Adele

Emma Marie

Una

Kornelia

tusen takk:)

ikke helt enkelt dette med navn...men man vet det vel litt bedre når babyen er kommet til:)

Ellers har jeg disse navnene:

oliver
casper
sander

eller:

isabell
Thalia
amanda
lotte
eller amina...

Har mest jente navn så det blir nok sikkert en gutt :)
[:)]

Oliver er jo et kjempe fint navn også[:)]

Å, SÅ MASSE FIIINE NAVN!!! noen forslag jeg og, jente:
Carmen,
Aurora, eller
Carmen Aurora,
Tale
Tuva
Sofie
Tatjana

Gutt:
Tobias
Vetle
Gustav
Ask

Casper betyr/navnedag: Skattmester – 9. mai

Min lille tulle heter: Frida og betyr: vakker, elskelig og "den fagre" passer helt til henne[:)]

Jenta vår skal hete: Jenny
(det har vi allerede skrevt over senga hennes på rommet som snart står ferdig,hehe)

Hadde vi fått gutt så synes jeg ADAM er et utrolig vakker navn.

MINE FAVORITTER FOR ØYEBLIKKET ER
LEANA
AYLA

IBEN

MEN IBEN VAR VISST BÅDE JENTE OG GUTTENAVN HER I NORGE SÅ NÅ ER EG EGENTLIG LITT USIKKER PÅ D...

Får vi jente skal hun hete Aurora eller Lovise, blir det gutt skal han hete Theodor eller emil.

Gå inne på statistisk sentralbyrå sine hjemmesider. Der er det oversikt over både gutte og jentenavn. Samtidig kan du se historikken til navnet.

Casper er et fint navn det![;)]
Kjenner mange som har kalt barna sine det egentlig,iallefall helt i det siste nå...
Så begynner å bli et populært navn!!!
Ellers ang guttenavn så så jeg du nevnte Sander,og det er jo bare herlig da. Selv har jeg fått veldig sansen for Jonas,har en tass her fra før som heter Tobias...[:)]
Dere hadde jo en del jentenavn da!!![;)]
Så vil jo sikkert bli enklere å velge om dere får jente...hi,hi...
Vi venter ei jente og har bl.a vært innom Isabell,så det sto på lista di!
Kjenner faktisk ingen som heter det,men må isåfall ha den andre halvdelen her med på det...
Greit å starte med navn i god tid da,sånn at en har litt tid på å ombestemme seg på![:D]
Vil bare tipse om å ha et sikkert navnvalg,og ha et som "delvis" i reserve.
For blir dere enige om Capser,så plutselig det kanskje titter en liten Nils ut.......[:-]
Lykke til med navn jungelen!!![:D]

Casper er jo et finfint navn.men syns det står i fødselannonsene i avisa heile tia....kanskje nokka å tenke på d å....det er jo et veldig pop navn akkurat nå...

å så masse fine navn dere har funnet[:)]
tusen takk til alle sammen[:)]
Det faktisk ikke så mange som heter casper her jeg bor men det blir sikkert flere....[:)]

Vi har alltid sagt, vet ikke hvorfor, men om vi skulle få en jente vil vi hun skal hete Carina. Men selv om vi alltid har tenkt på det, kan det jo endre seg. Synes Kine er fint også. Carina har liksom blitt "vårt" navn.. [:)]

da må jeg bare si en ting til deg linnemi: carina er et nydlig navn!
har ei barndoms vennine som heter det, og snillere og go jente skal man lete lenge etter....verdens beste vennine[:D]

tenkte det var en god begrunnelse for et fint navn på prinsessa deres[:D]

Vi har tenkt å kalle barnet vårt for:

SIGURD hvis det blir en gutt
KATLEEN hvis det blir en jente...

Hva syntes dere om de navnene da?[:D]

Åh!
Så masse fine navn. Det må jo være litt pussig å bestemme navn på forhånd, og når ungen kommer ligner det ikke på noen "Ketil" eller"Fia"?
Venter min første, og tror det blir vanskelig å bestemme...
Synes Wilma og Saga er fine jentenavn!

Min gutt skal hete Bjørnar[:)]

gutte namn:

Adrian. Jonas. Stig. Gaute.Marius. Jomar.

jente namn:

Josefine. Ann kristin.Julie.Vilde.Ariel.Anne Karinn

GRATULERER MED MAGEN[:)] CASPER ER ET FINT NAVN, MEN HAR INNTRYKK AV AT MANGE SMÅGUTTER HETER DET[8|]. HAR DU IKKE LYST TIL HA ET NAVN SOM IKKE SÅ MANGE ANDRE HAR? NOEN TIPS: OPPKALLING ETTER BESTEFORELDRE/OLDEFORELDRE. FINNE UT HVILKE NAVN SOM VAR POPULÆRE DET ÅRET DU BLE FØDT. HAR DU EN SLEKTNING/VENN SOM DU HAR HATT ET SPESIELT FORHOLD TIL /VAR VELDIG GLAD I OG SOM IKKE LEVER LENGER?[8|] NAVNET FÅR LIKSOM EN ANNEN MENING DA[:)].
LYKKE TIL MED VALGET

hei på deg hanne21, jeg liker liam jeg,men elias,adrian,emil og marius er oxo veldig søte. jente navn liker jeg thea,ida,emilie,maia,sarah og maren, [:D]

Back
Topp