Forslag til Morsdagsgave

Martis84

Betatt av forumet
HEi :)
Noen som forslag på hva jeg kan ønske meg i gave fra gubben og litj pia..
Han trenger et litt DYTT for å finne på noe.. Og det det gjør jaggu je også for å finne noen "enkle " ideer :)

DYTT DYT!!!!!!!!!!

Åh..Heldige du som skal få gave.. TVILER sterkt på at han kommer med noe her gitt... Men han skal betale førerkortet mitt så bør kanskje ikke syte..[8D]

En verdens-beste-mamma kopp kanskje?

Jeg ville ikke vente til morsdagen, så jeg fikk det når det var farsdag [8D]

hmm her fekk eg en internettradio :D kan jo være roser..søt liten bamse..? vin og sjokolade?

jeg fikk skoooo[8D][:D][:D][:D][:D]

:)
Kanskje det ja :)
Han får det i bursdagsgave på torsdag da, bare verdens beste pappa så klar :) med bilde av ho på :O)

ORIGINAL: MonicaM

En verdens-beste-mamma kopp kanskje?

Jeg ville ikke vente til morsdagen, så jeg fikk det når det var farsdag [8D]

Kanskje sjokolade ja :) Det er godt... :) Vin har jeg ikke begynnt å drikke igjen ennå også har vi et stort lager fra jula i fjor og år :)
Men takk for forslag:)
ORIGINAL: sicret

hmm her fekk eg en internettradio :D kan jo være roser..søt liten bamse..? vin og sjokolade?

Her blir det nok heller ingen gave, siden mannen ligger på sykehuset til .... ja... over helgen i alle fall.
Gaven min blir hvis han får komme hjem etter helgen, og DET er vedens beste gave til meg som har vært alenemamma i noen uker.

Hei :=)
Skjønner det ja :)
Han har siden juni jobbet intenst på huset vårt dag og kveld og ellers ved fri dager :) Så skal ikke klage :) jObber hardt for att vi kan flytte inn så raskt som mulig.. Slik at vi får bedre plass :)
Har jo også fått verdens beste gave : DATTERA VÅR!!!

Her blir det nok heller ingen gave, siden mannen ligger på sykehuset til .... ja... over helgen i alle fall.
Gaven min blir hvis han får komme hjem etter helgen, og DET er vedens beste gave til meg som har vært alenemamma i noen uker.

Så bra :-) håper han er bedre!

Jeg hadde syntes det hadde vært koselig å bli varta litt opp. Sove litt lengre, kanskje frokost på senga. Eller kanskje at vi brukte dagen til å gjøre noe koselig i lag. Men hadde ikke takka nei til bare sjokolade [:D]

ORIGINAL: Martis84

Kanskje sjokolade ja :) Det er godt... :) Vin har jeg ikke begynnt å drikke igjen ennå også har vi et stort lager fra jula i fjor og år :)
Men takk for forslag:)
ORIGINAL: sicret

kan jo få sjokolade og brus :P

ORIGINAL: Kinesnora

Jeg hadde syntes det hadde vært koselig å bli varta litt opp. Sove litt lengre, kanskje frokost på senga. Eller kanskje at vi brukte dagen til å gjøre noe koselig i lag. Men hadde ikke takka nei til bare sjokolade [:D]

Helt enig [:D]

Back
Topp