Forslag til miniferie med gutt 7 år?

Attpåklatt2016

Venter nr. 3 i januar 2016
I sommer skal eldstemann være med foreldrene mine på ferie en uke, minsten på nesten 7 år skal være hjemme (skal være med de først en helg). Han er en gutt med myyyye energi og krever mye oppmerksomhet og veiledning (blir fort sint pga dårlig kontroll på følelsene sine), er bedre når han er alene med oss eller en av oss. Tenkte å finne på noe med han et par dager, evt. dagsutflukt. Bor på østlandet og tenker ikke på Tusenfryd, Bø eller andre parker. Vi liker camping og gjør gjerne det, evt forslag til bra campingplasser?

Er det noen som har noen forslag?

Kanskje en tur til Flå? Bjørneparken er veldig kjekk for barn:)

Syns ikke det er spesielt bra der. Langedrag er bedre og der var vi i fjor. Dyre billetter begge steder for lite å se. Ser mye samme type dyr her vi bor så er ikke så spesielt for gutta her:p

Jeg og min sønn tok Kiel båten da han var syv. Han elsket det. Bare oss to, sove i dobbelseng sammen, bade, se på show, ansiktsmaling, spill sted for barn og god mat i tillegg til å få være i Tyskland noen timer.

Ikke er det så dyrt heller

Jeg og min sønn tok Kiel båten da han var syv. Han elsket det. Bare oss to, sove i dobbelseng sammen, bade, se på show, ansiktsmaling, spill sted for barn og god mat i tillegg til å få være i Tyskland noen timer.

Ikke er det så dyrt heller
Hi hi, rart du skulle foreslå det! Jeg og begge gutta skal på kosetur til Kiel om to uke bare. Gleder oss veldig :D Vurderer å ta en tur til i sommer, få med ei til med sønnen hennes.

Ja det er viktig, vi prøver å dele oss av og til å gjøre ting alene med en av de. Det setter både de og vi pris på :)

Back
Topp