Forslag til middags tips for 1

drømmeren84

Gift med forumet
Gubben jobber til sene kvelden så da blir det bare meg som skal ha middag/ mat ikveld..

Men er en smule mat lei så kommer ikke på noe som frister :/
Noen som har tips ?:)
Skal på butikken og handle om 1 time så tenkte å finne ut noe nå før jeg står i butikken og klør meg i huet :p
 
Lurer på det samme. Blir alene hele helgen. Har jobbehelg men trenger mat. Er så lei av å spise det samme :)
 
Lurer på det samme. Blir alene hele helgen. Har jobbehelg men trenger mat. Er så lei av å spise det samme :)

Hehe, blir liksom mye av det samme ja ...
 
Speltlompepizza :) smør tomatpuré på lompene og topp det med feks skinke, kjøttdeig eller det du vil ha. Godt med mais, paprika, sopp. Så topper du med krydder og ost :)

Inn i ovnen ca 10 min til osten er smelta :)
 
Speltlompepizza :) smør tomatpuré på lompene og topp det med feks skinke, kjøttdeig eller det du vil ha. Godt med mais, paprika, sopp. Så topper du med krydder og ost :)

Inn i ovnen ca 10 min til osten er smelta :)

GUD det hørtes godt ut !! Må se om jeg finner et lignende glutenfritt alternativ mtp lompene bare :)
No dritt med cøliaki hehe
 
Samme her, hjemme alene i helga. Eller, med mini da, men han spiser middag kl 15, så må ha noe voksen-digg-middag til kvelden... Tror det blir tortillapizza (som tipsa om over, bare med tortilla istedenfor lefser) :)
 
For sent for dagens middag, men bakt potet er jo digg. Kjøttdeig eller bacon i.
Har hatt litt dilla på pasta carbonara, det er jo kjapt å lage og enkelt å tilpasse en porsjon. Resten av bacon kan gå til frokost.
Om det bare er meg som skal ha middag, veier jeg gjerne opp 1/3 av posesaus og lager det jeg trenger, sånn at jeg feks kan nyte (løv)biff med bearnaise uten å tenke på at det blir masse bortkastet saus. Så har jeg saus til neste gang og.
 
Polarbrød pizza, med saus løk krydder og ost
Stekt egg med tomatbønner

Bak tomater løk litt olivenolje havsalt og Provence krydder i ovnen i ca 1 time på 125 grader og server til kylling med ris eller poteter da trenger man ikkje en gang saus :)
 
Her blir det stort sett sushi takeaway når jeg er hjemme alene:)

Jeg bor 35 min unna sushi sjappe og det er igrunn like greit tror jeg haha :p
Hvis ikke hadde jeg spist det aaaltfor ofte :p
Før jeg ble gravid , ble jeg mett på 12 biter..
Nå klarer jeg lett å spise 18-20 biter liksom haha uff :p
 
Jeg bor 35 min unna sushi sjappe og det er igrunn like greit tror jeg haha :p
Hvis ikke hadde jeg spist det aaaltfor ofte :p
Før jeg ble gravid , ble jeg mett på 12 biter..
Nå klarer jeg lett å spise 18-20 biter liksom haha uff :p

Lucky you! Jeg bor 5 minutt unna, og svir av en del penger på sushi:-/
12 biter holder absolutt ikke!! Blir lett 20 biter på meg også:)

Men det er såååå godt!
 
Lucky you! Jeg bor 5 minutt unna, og svir av en del penger på sushi:-/
12 biter holder absolutt ikke!! Blir lett 20 biter på meg også:)

Men det er såååå godt!

Veldig gla for å høre det ikke bare er meg som får i seg 20 biter haha :)
Derfor er jeg utrolig gla for at sushi ligger 35 min unna meg :)
men 5 min unna jobben, så prøver å være sterk ofte å ikke kjøpe på vei hjem :p
 
Back
Topp