Beckymams Just keep swimming Februarlykke 2015 Marsmellows-15 31 Mar 2011 #1 til sære meg, tas i mot med takk! Jeg "liker ikke" havregryn, vanlig yoghurt (med småe klumper i..), sikkert mer. Men setter utrolig stor pris på alle tips jeg kan få av dere [:)]
til sære meg, tas i mot med takk! Jeg "liker ikke" havregryn, vanlig yoghurt (med småe klumper i..), sikkert mer. Men setter utrolig stor pris på alle tips jeg kan få av dere [:)]
M MaLu Betatt av forumet 31 Mar 2011 #4 Skyr! fettfri og masse proteiner. Det tar litt tid å bli vandt med den på en måte. Jeg likte den ikke i begynnelsen, men nå gjør jeg det [:)] Ellers så er sånn bixit barer grei å ha i vesken.
Skyr! fettfri og masse proteiner. Det tar litt tid å bli vandt med den på en måte. Jeg likte den ikke i begynnelsen, men nå gjør jeg det [:)] Ellers så er sånn bixit barer grei å ha i vesken.
T TonjeJenta Forumet er livet VIP 31 Mar 2011 #5 Banan er godt. En liten omelett på brød. Kan jo bare drite i mellommåltid og slenge inn no ordentlig mat[:D]
Banan er godt. En liten omelett på brød. Kan jo bare drite i mellommåltid og slenge inn no ordentlig mat[:D]
Beckymams Just keep swimming Februarlykke 2015 Marsmellows-15 31 Mar 2011 #8 Takk alle sammen! Jeg må ha et eller annet på slutten av arbeidsdagen slik at jeg ikke tyr til sjokolade og klarer å holde meg til middag [8D]
Takk alle sammen! Jeg må ha et eller annet på slutten av arbeidsdagen slik at jeg ikke tyr til sjokolade og klarer å holde meg til middag [8D]
O OhBaby! Venter på en lillebror/søster <3 Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 31 Mar 2011 #9 hjemmelagde knekkebrød? kesam med vanilje og frukt? kuttede grønnsaker og mager kesam? salat skive med makrell osv
hjemmelagde knekkebrød? kesam med vanilje og frukt? kuttede grønnsaker og mager kesam? salat skive med makrell osv