Forslag til mat i bursdag / bursdagsgave

Everlasting

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Hei dere!

Snart nærmer det seg toårsdag (herremin hatt)! Blir et lite familieselskap med 10 voksne og 4 barn, men alle barna er yngre enn to så maten er ikke beregnet på dem.

Forslag til noe som passer for 10 stk? Ikke pølser og sånn typisk hverdagsmat. :)

Hva blir gaven i år? :)
Ikke bestemt hos helt selv her.
 
Satt akkurat å funderte på mat selv i går. En ting jeg vurderer er pastasalat og noe hvitløksbaguetter eller lignende til. Men er ikke sikker. Har aldri laget det. Pluss det kommer endel barn/ungdom som er kresne. Så vet ikke om det passer seg. Men er jo greit at det kan lages dagen før liksom. Men følger med her for å se om det kommer andre tips [emoji3]
 
Hva med pizza? Hvis alle barna er under to så er det en fin ting å servere (kan spises sittende, stående, gående...). Pizzasnurrer.
 
Jeg tror vi skal ha lapskaus om jeg orker å fikse selskap. Til 1 års dagen hadde vi pølser men det vil ikke M ha mer.
 
Tenker pizzasnurrer! Kan være godt for både små og store! Funderer også veldig på hva vi skal gi igave
 
Pai med ost og sinke.. to store med salat til. En gir vel 10/12 stykker om jeg deler riktig i hodet. Blir ikke stapp mett, men blir vel kaker etter på. Den kommende 2 åring elsker det her i huset.
 
Vi lurer på å lage pizza, men kommer flere små barn som skal medberegnes. Kriteriene er derfor enkelt å lage for oss og barnevennlig ;)
Men hva med suppe om dere bare er voksne som skal spise?

Gave her blir utstyr til kjøkkenet hun fikk til jul og en trunki koffert :)
 
Vi hadde 2 besøk ene hadde vi pizza. Andre vi hadde var barnebursdag så da tok vi pølse og mos siden det liksom var hans dag :) men han elsker det da. Ikke så spennende for voksne. Lassange?
 
Vi ga han duplo, og tegnebrett. Elsker tegnebrettet :)
 
Mange gode tips her! Pastasalat og pai var interessant :)

Noen tips til fine uteleker? Vi har 100 kvm med veranda.
 
Hei dere!

Snart nærmer det seg toårsdag (herremin hatt)! Blir et lite familieselskap med 10 voksne og 4 barn, men alle barna er yngre enn to så maten er ikke beregnet på dem.

Forslag til noe som passer for 10 stk? Ikke pølser og sånn typisk hverdagsmat. :)

Hva blir gaven i år? :)
Ikke bestemt hos helt selv her.

Gryte ? Grillmat ?

Her blir det enten 3hjuls sykkel, prinsesse kjole eller kaptein sabeltann ting :p
 
Back
Topp