Forslag til maskara

Ra2

Glad i forumet
Har dere noen gode tips til en knallgod maskara?? Blir liksom aldri heeelt fornøyd;)

Hva liker dere??

Jeg ELSKER Maxfactor sin false lash mascara (lilla beholder/eller svart)! Brukt den i 5år nå,tror jeg, sverger kun til den. Gir fyldige lange vipper (ihvertfall hos meg). Eneste folk kan klage på er at den er klumpete,men iløpet av 5år har jeg ikke opplevd det;) Men lurt å tørke av overfladisk maskara fra kosten.

Jeg har prøvd mye forskjellig, men vender alltid tilbake til hypnose fra lancome. Den er rett og slett fantastisk 

Jeg synest den millionvolume lashes er den beste :) Den gullfargede tjukke. 

marley88 skrev:

Signerer :)

Eneste jeg får "fine" øyne av er Mac sine.... Men vanskelig å få tak i  i norge.. Vet det er en butikk i Bergen og en i Oslo.... (Kjøper mine ofte samtidig som vi er i Køben..) 

Jeg bruker (gjort det de siste 5 åra) Build-up Volume Mascara fra IsaDora....

Fornøyd med den :)

Svergar til Diorshow - beste eg har prøvd nokon sinne. Held seg lenge før den vert dårleg, og gjev dei beste vippene. (og eg har ikkje naturleg fine vipper)

Jeg sliter skikkelig med mascara, og siden jeg prøver å unngå sminke som tester på fyr, så begrenser det seg ganske mye.

Clinique har en del bra, men ikke med WOW-effekt, Esteé Lauder sine syns jeg fort kan drysse utover når man bruker de, evt gi vaskebjørn-looken.
Brukte mye Maybelline før, men så kom dyretest-prinsippet, og det tok slutt.

Thesso_88 skrev:
Jeg ELSKER Maxfactor sin false lash mascara (lilla beholder/eller svart)! Brukt den i 5år nå,tror jeg, sverger kun til den. Gir fyldige lange vipper (ihvertfall hos meg). Eneste folk kan klage på er at den er klumpete,men iløpet av 5år har jeg ikke opplevd det;) Men lurt å tørke av overfladisk maskara fra kosten.

enig! :)

marley88 skrev:

Signerer på denne jeg :)

Takk for mange gode tips! De har 10% på maskarer på blivakker.no i dag. Jeg har derfor bestilt hypnose fra lancome. Var jo mange gode anbefalinger, men måtte prøve meg på noe:))

Back
Topp