Forslag til leker i utdrikkingslag?

Hæppi-skvett

Glad i forumet
Jeg skal i utdrikkingslag i morgen, og det vil bli tilbringt mye tid på hotellrommet.. Noen som har forslag til noen leker vi kan finne på der??

(Intervjue brudgommen skal vi gjøre, men tar gjerne mot forslag til spm vi kan spørre han om )

Pakkelek: Alle kjøper en liten ting til bruden, og så skal hun gjette hvem de er fra. 

Drikkeleker? Kommer jo an på om det bare er nære venninner der eller ymse, men en typisk lek er jo aldri-aldri-leken.

Nei, vet ikke, jeg er forferdelig dårlig på leker! Kos dere uansett:)

Hva er aldri aldri-leken?? :)

Da kommer man med et utsagn etter tur. Det kan være alt fra "Jeg har aldri-aldri fått fartsbot" til "Jeg har aldri-aldri hatt sex på et offentlig sted". Poenget er da at de som faktisk har fått fartsbot eller hatt sex på offentlig plass må drikke. Hvis det bare er en som drikker må de dele historien bak. Ganske barnslig og fryktelig morsom lek:)

FrkPedersen skrev:
Da kommer man med et utsagn etter tur. Det kan være alt fra "Jeg har aldri-aldri fått fartsbot" til "Jeg har aldri-aldri hatt sex på et offentlig sted". Poenget er da at de som faktisk har fått fartsbot eller hatt sex på offentlig plass må drikke. Hvis det bare er en som drikker må de dele historien bak. Ganske barnslig og fryktelig morsom lek:)

Den skal jeg ta med meg :) Takk for forslag :)

Man kan jo bruke noen av de gamle bursdagslekene man hadde da vi var små.
"Sette halen på grisen" kan fort bli: sette penis på mannen.
Stolleken. Kanskje litt lite stoler på et hotellrom, men puter kan kanskje brukes?
Flasketuten peker på.
Nøtt eller sannhet.
Man kan jo spille noen spill; jentesnakk, twister osv.
Var dette jeg kom på akkurat nå.

Back
Topp