Forslag til kake?

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Jeg har blitt spurt om å lage en kake til en arrangement i bygda. Er flere som skal lage kaker, altså. ;)
Noen forslag til hva jeg kan bake? Er litt lost...

Tja jeg blir alltid bedt om å lage oreo ;-) den er vist fortsatt en stor hit etter hva jeg forstår :-)

Skal det være type fin bløtkake? Eller mer langpannekake-stil...?

Snickerskake og gulrotkake ;-)

Hvilke kake er du best på? Ville valgt en av de;)

Ellers stemmer jeg for gulrotkake:Dgulrot.jpg
Nam!!

Krydderkake i langpanne!! :-)

Pavlova :D Bunnen kan lages på forhånd, står fint 1-2 dager i kald ovn. Og så kan man lage krem og skjære opp frukt/ bær å ha på rett før servering :D

Oi, den var flott! :D

Jeg har fått mye skryt de gangene jeg har laget bountykake, men jeg føler at den er litt "oppbrukt" nå og vil gjerne lage noe annet.

:D;)

Ok, skjønner du vil lage noe annet da. Lykke til.

Oi, den var flott! :D

Jeg har fått mye skryt de gangene jeg har laget bountykake, men jeg føler at den er litt "oppbrukt" nå og vil gjerne lage noe annet.
Å det hørtes godt ut!

Jeg føler at oreokake er så oppbrukt at fins ikke ord men allikevel vil absolutt folk at jeg skal lage den!!! :-P

Gå inn på noen blogger å få litt inspirasjon ;-)
Jeg syns forresten at til noe sånt er det godt med brownies i muffins form ;-) enkelt og godt ;-) ser også utrolig fristende ut hvis man enten tar litt melis på toppen eller har smeltet sjokolade med dekor i hvit sjokolade ;-)

Å det hørtes godt ut!

Jeg føler at oreokake er så oppbrukt at fins ikke ord men allikevel vil absolutt folk at jeg skal lage den!!! :-P

Gå inn på noen blogger å få litt inspirasjon ;-)
Jeg syns forresten at til noe sånt er det godt med brownies i muffins form ;-) enkelt og godt ;-) ser også utrolig fristende ut hvis man enten tar litt melis på toppen eller har smeltet sjokolade med dekor i hvit sjokolade ;-)

Mannen er i styret til bygdehuset og har sagt nei til bountykaka. :P

Det var jo ikke så dumt. :) Jeg har en oppskrift på browniesmuffins, faktisk, og unger skal jo være der.... Hmm... Takk for tipset. :)

Toscakake

Jeg melder meg alltid til å lage allergikake jeg. Uten egg, og evt melk.

Back
Topp