Forslag til hvordan jeg kan fortelle.

Mummitrollspiren

Elsker forumet
Jeg har bestemt at det er innafor å fortelle min mor om graviditeten den 9. Desember da hun har bursdag.
Noen av dere som har noen gode forslag?:D
Er i uke 10.

Har dere barn fra før? Eller er det første?

En genser med barnebarn budsjett dobles 2017.
Lage et lite album og på slutten ul bilde.
Kjøpe en pk bleier strl1 og spørre om hun kan ha de som ekstra så du slipper å ta med selv?
T-sjorte med verdens beste mormor på.

Vi slapp nyheten på farsdagen, og da fikk både kommende morfar og farfar krus med henholdsvis morfar og farfar på. Det var veldig morsomt å se reaksjonen, så kanskje det kan være en idé :)

Jeg bestilte små bodyer med teksten: Hei kjære bestemor! Kan du passe på denne til min ankomst i Juli? :-)

Har dere barn fra før? Eller er det første?

En genser med barnebarn budsjett dobles 2017.
Lage et lite album og på slutten ul bilde.
Kjøpe en pk bleier strl1 og spørre om hun kan ha de som ekstra så du slipper å ta med selv?
T-sjorte med verdens beste mormor på.
Er vårt første barn å hennes første barnebarn:happy:
Mye fine ideer:Heartpink

Sniker litt ;) håper på positiv test i løp av mandag.. men vi har tenkt å kjøpe inn "mormor og de 8 ungene "DVD som gutten vår skal gi .. for dette blir barnebarn nr 8 for mamma . så blir spennende å se om hun tar den :joyful:

Jeg tenkte å gi min mor et hefte med strikkeoppskrifter, full av søtt babytøy :) men vi har endret taktikk nå da, blir å dele det med henne og svigers samtidig, de skal få en liten gåte og knekke :)

Back
Topp