Forslag til guttenavn?

Sunshiiine

Flørter med forumet
Vi har ei jente som hete Emine..så var det å finne guttenavn som passer til det..pappan er litt treig å, men det er vell ikke uvanlig :p

Så d er suupert om dere vil komme med noe forslag altså..da blir jeg såå glad..er helt tom for ideer og trenger inspirasjon ;D

Har tenkt litt på Matias, Emrik, Nikolas, Elian..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Emrik liker jeg så godt, men sambo er mindre begeistret så da måtte vi finne et annet navn. Om det faktisk er gutt vi venter har vi et navn klart.
Theo og Imre syns jeg også er veldig fine :)

Vi venter en gutt i september, har tenkt på navn som; Benjamin, Jonatan, Sebastian, Christoffer, Mathias, Daniel, og Theodor.Vi sliter litt med samme problemet....min mann er ganske kresen.... Foreløpig er Benjamin det navnet vi begge liker.

Gutten min som kjem i september skal heite Vebjørn....har fått fullstendig avsmak frå alle desse gutte motenavna som alle skal kalle guttane sine for tida.....me valgte det namne mest pga at min morfar heite Bjørn, eit namn eg egentlig ville ha, så Vebjørn blei eit komprimis :)

Takk allesammen. Ja dem mannfolka e da så kresen. Masse fine navn dere har nevnt :)

Gutten min som kjem i september skal heite Vebjørn....har fått fullstendig avsmak frå alle desse gutte motenavna som alle skal kalle guttane sine for tida.....me valgte det namne mest pga at min morfar heite Bjørn, eit namn eg egentlig ville ha, så Vebjørn blei eit komprimis :)

Godt vi alle er forskjellig, så blir d variasjon i navne alikavell:)

Theo er fint ja <3 storebror her heter det! Jeg synes det er vaaaaanskelig... Oskar, Felix, Filip (Philip), Casper..

syns guttenavn er vansklig:( men sander er fint da <3
vi kommer ikke til å finne noe navn til gutten i magen denne gang tror jeg ;)

Vi står nå med guttenavnene , Sebastian, Brage, birk, storm og Isak.... Vanskelig å finne. Stemmene er mest på Sebastian nå..... Men det endrer seg hele tiden:)

Vi sliter og med guttenavn, har så vidt snakket om Aane, men det er så sjeldent at det er ikke med i statistikken :)

Vet om nån som har ei Emine og en Emil :)

Kom på noen til :) Ådne, Iver, Liam, leon.

Gutt født 09
Baby sept 13

Tuusen takk allesammen, der er super! Har fått litt mer inpirasjon nå!

Men merker det ikke er bare mannen i huse som ikke klarer å bestemme seg, var så sikker på det skulle bli Emrik, men er blitt usikker igjen... Akkurat nå vurderer jeg Elian og Emil. Men problemet er at jeg hadde "lovt" meg selv at jeg skulle jo iallefall ikke ha 2 navn med samme bokstav om jeg fikk to barn. Men syns det finnes så mange fine guttenavn på E.

Back
Topp