Forslag til guttenavn???? Trenger hjelp:)

-Helene-

Forelsket i forumet
Hei hei!

Noen som har noen gode guttenavn å foreslå:)??
Mye lettere å finne jentenavn syns jg... Der hadde jg mange forslag, men så blir det altså en liten gutt:)

Håper noen har noen gode forslag:)

Klem fra Lene

Hei hei!

Jeg venter gutt og var heldig der for jeg har ingen gode jente navn på lur..
Men som guttenavn er jeg veldig glad i : Andre, Victor,Tobias....

Hos oss står det mellom Elias og eirik, men andre navn jeg synes er fine er: Mathias, Tobias, Sander og Andreas

Jeg liker Henrik, Christian, Fredrik, Oscar osv. Litt skap danske jeg visst [:D]

Hei.

Venter gutt vi også, og navn vi har hittil er Gabriell, Sebastian, Benjamin. Førstemann heter Nicholas.

Sliter litt med det samme selv, men vi har som forslag, Tobias, Joakim, Kristian.

nå har vi endelig bestemt oss for at gutten vår skal hete Mathias[:D].
Syns det er ett nydelig navn[:)]
vi hadde flere forslag da som:Andreas,Sondre og Mats Andre

Mathias er et kjempe fint navn. Vår lille skulle også hete det, helt til min venninne (som fikk gutt for 2 måneder siden) kalte sin sønn det...

jonas
tobias
elias
mathias
aksel
henning
kristoffer robin

selv vipper jeg mot jonas, venter en liten gutt selv[:D][:D][:D]

Mathias er et veldig fint navn!

Mitt forslag er Marcus Andrè

Vi har en liten tass som heter Tobias,og hadde han fått en lillebror ville det mest sannsynig blitt Mathias...Men ser nok mest ut som jente denna gangen![;)]
Ellers var vi innom: Marcus, Kristoffer, Nikolai, Aleksander og Jonas...
Synes det er veldig greit med guttenavn jeg da,vi har sliti skikkelig med å komme frem til et jentenavn- men ser endelig ut til at det er i boks![:)]

Er i grunnen enig med L24... Andre er et nydelig navn... har tenkt på det selv... Et litt rampete navn...

Alexander, eller sondre.. el.simenkan jeg foreslå... jeg velger desverre et annet navn nå som jeg ikke er opprinellig fra Norge.. Lykke til med dere andre[;)]

Jeg tenker for øyblikket mest på Sander eller Tobias!
Ellers har jeg tenkt på Mathias, Ole, Andre, Sigvart , Patrik

Back
Topp