forslag til gutte navn??

wenki

Blir kjent med forumet

Noen som har noen gode forslag til gutte navn??

Jeg er veeeeldig glad i navnet Storm, men mannen er litt usikker!

Synes Storm er ett kjempefint navn:)

Ellers liker jeg Ask, Fillip og Marius :)!!

jeg elsker navnet til gutten min, ellers så liker jeg oliver 

Veldig glad i navnet til sønnen min som er Tobias ellers liker jeg navn som Theodor, Even, Niklas, Andreas.

Følger med på denne tråden, for viser den lille i magen seg til å være gutt, så har vi ingen anelse

Vi blir ikke enig... hehe. men jeg tror jeg får viljen min til slutt ;)

Han vil ha sånne gammel norske/ norrøne navn som bjørnulf o.l. Men som jeg sier så er jo Storm et slikt navn. jeg vil ikke kalle min sønn for bjørnulf!! jeg liker også sander, Matheus, Mateo, sondre, Nathaniel, Matteo, Brage og et par til men fikk helt klart og tydelig nei på alle. og alle han kom med var det nei fra meg! Bare Storm som han sa kansje kunne funke! så jeg får fortsette å kalle lille i magen storm ;) så kansje han henger seg på! Jeg sa når jeg var ny operet at om det var en han skulle han hete storm for nå hadde han laga noen storm fulle dager for mamman sin ;) hehe

Navnekarusellen

Mange fine navn der. Du kan velge opprinnelse, eller betydning, eller bokstav osv når du søker på navn.

Selv synes jeg at Samuel er et fint navn, samt Robin.

Synes navnekarusellen er dårlig jeg, etter et par runder kommer jo de samme navnene igjen. er det noen som har andre navneguider og anbefale? sliter også med å finne guttenavn. mye enklere med jentenavn. der har jeg nesten formange alternativ. Guttenavn har jeg ikke et forslag på en gang..

wenchemøllerhaug skrev:

Vi blir ikke enig... hehe. men jeg tror jeg får viljen min til slutt ;)

Han vil ha sånne gammel norske/ norrøne navn som bjørnulf o.l. Men som jeg sier så er jo Storm et slikt navn. jeg vil ikke kalle min sønn for bjørnulf!! jeg liker også sander, Matheus, Mateo, sondre, Nathaniel, Matteo, Brage og et par til men fikk helt klart og tydelig nei på alle. og alle han kom med var det nei fra meg! Bare Storm som han sa kansje kunne funke! så jeg får fortsette å kalle lille i magen storm ;) så kansje han henger seg på! Jeg sa når jeg var ny operet at om det var en han skulle han hete storm for nå hadde han laga noen storm fulle dager for mamman sin ;) hehe

Både Brage og Storm er fine navn synes jeg!
Lykke til å finne noe som dere begge liker :)

*Milli* skrev:
Følger med på denne tråden, for viser den lille i magen seg til å være gutt, så har vi ingen anelse

hihi, akkurat samme til oss! Har kun ett jentenavn som begge liker.. og vi har jente fra før.. forslaget hennes er også et jentenavn men et annet enn vårt ;)

Tobias
Oliver
Kasper
Jonatan
Linus

Back
Topp