Forslag til gruppe navn

Det blir litt mer oversiktelig med stemmetråd bare..?

Nå står jo forslagene en etter en og der ryddig og enkelt og stemme og bår vi får skjul gruppe så er det bare til og telle åver hvilket navn flest har likt?
For hver tråd vi lager om navn så mister vi noen og få noen nye så syns heller de at vis de er noen som har flere forslag så kan di skrive di ned så er di og med i stemmingen.

Nå står jo forslagene en etter en og der ryddig og enkelt og stemme og bår vi får skjul gruppe så er det bare til og telle åver hvilket navn flest har likt?
For hver tråd vi lager om navn så mister vi noen og få noen nye så syns heller de at vis de er noen som har flere forslag så kan di skrive di ned så er di og med i stemmingen.
Forstår hva du mener, men er sånn som B82 skrives som har blitt gjort i de fleste andre grupper, for å få det oversiktlig nok :) Veldig greit med en egen avstemming så det blir kun det øverste innlegget å forholde seg til.
Om vi kun skal bruke denne tror jeg du må endre øverste innlegg til å inneholde informasjon om hvordan man stemmer, frist osv. Og kanskje endre overskriften til "avstemming" så folk vet at det foregår nå :)

Fristen bør kanskje være om en ukes tid-ish eller noe så flest mulig kanskje har meldt seg inn? :)

Forstår hva du mener, men er sånn som B82 skrives som har blitt gjort i de fleste andre grupper, for å få det oversiktlig nok :) Veldig greit med en egen avstemming så det blir kun det øverste innlegget å forholde seg til.
Om vi kun skal bruke denne tror jeg du må endre øverste innlegg til å inneholde informasjon om hvordan man stemmer, frist osv. Og kanskje endre overskriften til "avstemming" så folk vet at det foregår nå :)

Fristen bør kanskje være om en ukes tid-ish eller noe så flest mulig kanskje har meldt seg inn? :)
Vist du tar alle navna som er i forslag her , lager en avstemning med dem så blir det mye mer oversiktlig :smug:

Får dessverre ikke til og redigere på innlegget eller åverskriften..
Bare tenkte de var litt unødvendig og ha 3 tråder som omhandler gruppe navne..
Men hvordan tenker vi at avstemmingen skal fåregå da?
Skal alle forslagene skrives inn i føste innlegget eller skal alle komentere på ny med forslagene og så blir de den tråden som er gjeldene?
Og hvordan blir avstemmingen? Skal alle gjøre som nå og trykke liker på den di liker eller skrive ned navne?
Som sakt så blir de jo fort at noen forslag forsvinner og noen blir nye vis vi skal starte helt på ny..
Og vis de skal være skrevet i første innlegge så kan ikke jeg lage til ny tråd for jeg har ikke noe sted jeg kan gå inn og redigere.. Den knappen bare mangler hos meg..

Lag ny tråd og legg alle de nåværende alternativene inn på «opprett en spørreundersøkelse», ligger litt lengre ned på siden :happy:

84028689-9391-43BB-814A-26D802038728.png

Ja men da er vi lott avhengig av at dr ikke kommer nye forslag.. Jeg får ikke til og redigere på tråden etter den er laget til..

Men skal man si de sånn da at forslagene som er komt inn er di vi kjører med og så er de bare selve avstemmingen som er ijenn?

Back
Topp