Forslag til gravering i forlovelsesring????

moccii

Elsker forumet
Jeg og forloveden min sliter veldig med å finne ut hva som skal stå i ringene våre. Noen forslag???
 
synes det er feil å skrive "din for evig", det synes jeg skal stå ETTER man har gifta seg å faktisk lovet det.

hos oss står det <3 din ***** 24.12.2008 <3
 
Den med <3 din *dato* <3 var egentlig fin da :-) Enkel og grei :-) Huff, er så vanskelig å få bestemt seg. Hehe...
 
I de første ringene vi hadde sto det Always And Forever inni hans og utenpå min.. Men vi har kjøpt nye, da heller ville ha gullringer. Der står det noe så enkelt som Din **** [:)]
 
hos oss står det; din ... 29.12.02

samme ringen er også gifteringen vår; datoen 09.07.05 er også inngravert
 
Det er jo også litt gøy da. Det er faktisk ikke alle som vet hva liggende 8-tall betyr og da er det litt gøy når folk spør [:D]
 
i våre står det din...
[:)]
kommer til å kjøpe nye, eller gravere inn dato når vi en gang gifter oss
 
i våre står det " **** + **** = sant"
 
Hahaha, den som gir seg er en dritt hadde passa perfekt til meg og forloveden min for å si det sånn :-)
 
Hos oss er det slik :

Min : My Lord, My Love ,My All 18.07.08

Hans: My Lady, My Love, My All 18.07.08
 
Vi ville ikke ha noe spesielt skrift i våre så vi har bare Mitt navn <3 Hans navn og omvendt. Føyer på dato til bryllupsdagen.

Ellers så er det jo mange som skriver noen humoristiske tekster, men jeg kommer ikke på noen i farta. Google så finner du nok[:)]
 
Talata: det var veldig vakkert, men tror kanskje det blir litt for langt for oss :-/ Har også tenkt på: Herfra til evogheten, men det blir litt mye det også. Vil jo gjerne ha med navn og dato også. Hehe
 
Ja google funker alltid, men det kommer opp så ille mye rart jo. Hehe
 
I våres står det "Din ***** Dato " og ett liggende 8 tall som betyr evig ! [:)]
 
Hva med en bit fra "sangen deres? Det har vi [;)]
En sang fra Jokke faktisk [8D]
 
I min står det hans navn + datoen, og omvendt i hans... synest at det passet best siden det er forlovelse ring.
Men kunne tenke meg en annen ring når vi gifter oss en gan..en med litt dill dall på[:D]
 
Det er ikke ring men pytt pytt : Jeg kjøpte bursdagsgave til han, men han visste ikke hva for det skulle være en overraskelse [8D] men ihvertfall, jeg kjøpte en rådyr klokke med sånn metallbit dings på siden, passet perfekt å inngravere noe der. Da skrev jeg "til døden skiller oss". Han ble superglad [:D]
 
Hehe, sangen vår er Alice Cooper med poison [;)] Hva fra den sangen passer seg i en forlovelsesring? Hehe
 
Vi skal ha "You'll never walk alone"[:)] Fordi det er sant, å fordi vi er Liverpool supportere[8D]
 
Back
Topp