Forslag til gode pålegg?

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Jeg tenker bare på alt jeg ikke kan spise... Og ender opp med leverpostei og ost. Meh... Har dere noen gode forslag til pålegg som er skikkelig godt? :)

Jeg har av en eller annen grunn fått litt dilla på kaviarmix på rista brød. Har egentlig ikke vært så veldig glad i det tidligere..

Men ost og syltetøy er også godt. Kokte egg er godt og veldig næringsrikt, godt som pålegg sammen med tomat..

Pepperskinke og ost er sort sett det jeg klarer nå:P

Har helt oppheng på loff med smør og hjemmelaget syltetøy om dagen! Ikke akkuratt det sunneste men NAM! Og ferske rundstykker med smør og banan:)

Mozzarella, tomat og pesto. Også godt på ristet brød, eller med kalkunpålegg... :) hvis du trenger et "saltkvest" kan du toppe det med en klype maldonsalt!

Og finkuttet purreløk er godt til mye kjøttpålegg.

Her går det mye i kalkunskinke og ost, og kokt egg med tomat.

Baconpostei fra Mills og agurk er det eneste som går ned her ;)

Majones, salat, skinke og kokt egg på toppen!:)

Brunost og leverpostei er bare det beste som finnes for tiden! :P

Jeg spiser enten makrell i tomat med agurk, eller ost og løvtynn hamburgerrygg med agurk

Egg med tomat og majones med litt pepper på er en hit her. Og kalkunpålegg med agurk og tomat :)

Godt brød med syltetøy og evt gulost på, godt brød/knekkebrød med snøfrisk med urter, avokado og cherrytomater + salt og pepper :) smør og honning er også godt fortiden, og peanutsmør med syltetøy 0__o Ellers prøver jeg å ha i meg en del makrell i tomat selv om det ikke er det som frister mest nå...

Back
Topp