Forslag til god alkoholfri rødvin??

*fiffi*

Flørter med forumet
Vi skal på julebord med vennegjengen i morgen og jeg har ikke lyst å fortelle til alle at jeg er gravid ennå.
Siden jeg bare drikker rød vin når vi er noen plass må jeg må finne meg en god alkoholfri rødvin. (vi skal ha med oss drikken selv)
Vet de har gode alkoholfrie hvitviner, men smakte på en alkoholfri rødvin ene gangen å den snakte ikke godt. [:'(]
Noen som har noen gode tips?

Har aldri hørt noen nevne en god rødvin og har selv aldri prøvd.. Men sikkert en eller annen her inne som har smakt en, ellers får du bare spørre på polet[;)]

Nei, det er nok stor sjans for at eg må sitte å tvinge i meg litt ekkel alkoholfri vin.
Ja,ja, det er no bare en gang eg trenger å gjøre det!
Det er en av fordelene med å ha unger, er ikke på så masse fester.Derfor blir det lettere å holde det skjult.[;)]

Takk for tips, må tenke litt på den! [8D]

Har diabetes å skjønner du og ikke at eg har sett etter med tror ikke de har sukkerfri blåbærsaft!
Må undersøke det[;)]

Har du prøvd det med ølen selv? Har tenkt litt på det, men fyller du flere ølflasker med vann då?
eller fyller du på etter hvert?

Skal ikke være lett dette her [:D]

Ja, kanskje eg skulle prøvd meg på den istedenfor då! :) bedre å drikke vann enn ekkel alkoholfri vin [:'(]
Kjenner eg er litt nervøs for å lyge om det! [&o]

Jeg jobber på polet å det finnes faktisk gode alkoholfrie Rød og hvite vine....Bare gå dit å få hjelp..Må vel si meg uenig med han som sier at saft er bedre....

Utvalget er blitt bedre de siste årene, hvis de har småflsker så kan du jo kjøpe med deg noen å prøvesmake før julebordet.
Huff, kjenner til dilemmaet.... Skal egentlig på et lite julebord med jobben i morgen på Tapasrestaurant, men er "heldigvis" sjuk og hjemme fra jobben i dag så da dropper jeg hele julebordet i morgen, eller bare sier at jeg ikke gidder vin/øl siden jeg akkurat har vært sjuk [;)]

ORIGINAL: vasslaus

Jeg jobber på polet å det finnes faktisk gode alkoholfrie Rød og hvite vine....Bare gå dit å få hjelp..Må vel si meg uenig med han som sier at saft er bedre....

Kan ikke du legge ut tips på hvilke røde og hvite du anbefaler??
[:)]

jeg har aldri fått tak i en god alkoholfri rødvin... de saker bare kjempe sterk saft.

akkurat dette har jeg okså tenkt på i forbindelse med julebord,juledagene,og nyttårfeiring.. tor d blir en vansklid tid å skjule d på! Men er bare 5+4 så må prøve å skjule d så godt jeg kan;) takk for vintips;)

Back
Topp