Forslag til gave jente 3 år

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Jenta vår fyller 3 år snart og ønsker seg bare en kake. Noen med gode forslag til hva vi kan kjøpe. Bør være en leke da vi har ønska oss klær fra familien. Tenker litt på sykkel men er usikker på om jeg får tak i det nå midt på vinteren

Her har det vært superpopulært med både littelest pet shop og playmobil.
Prinsessekjole (til utkledning) eller kanskje et lekekjøkken og mat? Dette har vært kjempeslager her iallfall.

Ja hun har vel alt det der unntatt Pet shop da..Kan jo kikke litt på det Har en storesøster så vi har en del leker. Men storesøster har akkurat hatt bursdag, så hun vet jo at bursdag innebærer pakker med leker Så bare klær blir sikkert kjedelig

Prinsessekjoler og tiara har vært en schlager her i flere år..

Akebrett, dukker, palace pets og my little pony. De hestefigurene er veldig fine altså.

Takk for forslag :-) Jeg innser med deg dette at jenta mi har alt, enda vi aldri kjøper leker til dem utenom jul og bursdag :-/ Tror jeg får kjøpe nobbiperler for det har hun ikke så mye av.. Åsså kjøper vi heller sykkel til våren :-)

Pleier å vera tilbud på sykklar på denne tiden av året :)
Ellers ville eg kjøpt noko ute evt nokon som kan kombinerast inne leiker :)

Keyboard, eller noe andre musikkinstrumenter? :)

Er det noe hu trenger?
Sykkel til våren kanskje!

Pynteting, strikk og lipsgloss og sånt :)

Jenta vår fyller 3 år snart og ønsker seg bare en kake. Noen med gode forslag til hva vi kan kjøpe. Bør være en leke da vi har ønska oss klær fra familien. Tenker litt på sykkel men er usikker på om jeg får tak i det nå midt på vinteren

Jeg har sett de har masse sykler, både små med to hjul og med 3 hjul på XXL.
Ellers så fikk frøkna vår et slikt duplo hus til jul (hun ble 3 i desember) som var veldig populært, og et tegnestativ med en plate med tavle til å tegne med kritt på den ene siden, og whiteboard på den andre side samt rull med ark på toppen slik at hun kan dra ned å tegne på det. Veldig populært

Jeg har sett de har masse sykler, både små med to hjul og med 3 hjul på XXL.
Ellers så fikk frøkna vår et slikt duplo hus til jul (hun ble 3 i desember) som var veldig populært, og et tegnestativ med en plate med tavle til å tegne med kritt på den ene siden, og whiteboard på den andre side samt rull med ark på toppen slik at hun kan dra ned å tegne på det. Veldig populært
Da skal jeg sjekke ut. Har ei venninne som jobber på sport 1 så hører med ho :-)

Back
Topp