Forslag til ferie aktiviteter?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Vi har vist ferie vi, og en uke har gått allerede!! Vi skal prøve å komme oss til dyreparken i borås en dag, ellers har vi ingen planer. Ikke har vi masse penger å bruke heller da alt går til oppussing. Har dere noen forslag til aktiviter? Skulle egentlig ta oss en liten Strand tur idag, men det blåser jo iskaldt:( Hva kan en familie med en 4 åring og en baby på tre uker gjøre som ikke koster skjorta? Forslag??:)

Gå tur i skogen og plukke bær og røre og spise vafler etterpå:-) Lekeplass,picknik i hagen. Hvori landet bor du?

gå tur i skogen, plukke bær og lage pannekaker med hjemmelaget syltetøy når en kommer hjem
lage kino dag hjemme se film sammen,popcorn og drikke
hobbydag med tegning og maling
gå på stranda og plukke sjel og andre ting e finner i fjære
vannlek

besnik skrev:
Gå tur i skogen og plukke bær og røre og spise vafler etterpå:-) Lekeplass,picknik i hagen. Hvori landet bor du?

Jeg bor i østfold:) Lekeplassen er vi på hverdag, den er rett over veien her:p Så er jeg livredd for skogen på sommeren pga flått:( Så jeg sliter fyktelig med å gå der, men min samboer har tatt med størstemann på bærplukking og fisketur i tjernet da:) Men vill delta litt jeg også:p Hihi Picknik i hagen kan vi ha, mens vi drar opp gulrøtter og salater:) Takker masse for tips:)

Back
Topp