Forslag til enkel middag?

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Er helt blank xD kun meg som skal ha mat :p blir onsdag, torsdag, fredag, lørdag og søndag :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Tomatsuppe med egg og loff/brød, det har vesla bestemt at vi skal ha i morgen.

Hvis det kun er du så kan jo også en omelett med masse godt oppi være et alternativ?

Kyllingsalat

Bakt potet med skinke, ost, hvitløkssmør, rømme.... Nam

Pølse i lompe.

Kylling, ris og grønnsaker.
Pølser i lomper\potetmos.
stekt kjøttdeig med ris\poteter\ grønnsaker.
Speilegg, karbonade og brødskive.

Pitapizza
Pitabrød fylt med svinekjøtt/kylling i sursøt saus
Omelett med purre og skinke
Pølse og potetmos
Laksewrap
1/2 grilla kylling med salat og baguetter

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Pannekake, pasta, sphagetti, lapskaus, gryterett, komper, fiske kaker, fiske grateng

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Når jeg er aleine spiser jeg ofte kylling i lefser. Eller pita brød. Kan også lage pita pizza, da smører du bare på tomat pure, løk og sjampinjong, mossarella og biffstrimler. Kjempe godt, oppskrift på mat prat. Ellers er jo det taco, supper div. Hvitløksbaguetter er veldig godt og enkelt. Kutter de i to, ligger skivete tomater og evt løk, kylling eller skinke og litt ost på toppen. Inni ovnen, 15 min og voila. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Og fiskeburger. Fiskekarbonader, grove hamburgerbrød, salat og litt purre. Evt urtesmør eller noe magerkesam dressing til. :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Lag en stor dose salat som du kan ha flere dager, så kan du bruke den til pitabrød med kylling, laksewrap, taco, hamburger osv.

Grove pannekaker
kalkunpølse med potetstappe
stekt vossakorv med rotgrønnsaker (potet og gullerot, kålrot osv)

Sleng en laksefilet i ildfast form sammen med røde linser eller kikerter, tøm over litt sweet chili saus og la stå ca 20 min. Server med et eller annet grønt. Enkelt og godt! Eller kos deg med noe råflott, take-away sushi er super alene hjemme-middag!:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp