Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Det er så mange som lurer på hva de skal kjøpe til mini til dåpen, er visst vanskeligere med gutt enn jente og jeg er litt usikker selv og.. Hva fikk dere/ønsket dere? Eller hva har du tenkt på i ettertid?
Vi fikk flere like ting til guttungen, så jeg skulle ønske at jeg hadde laget en ønskeliste, så det har jeg gjort nå! Typ sånn som ligger på gullsmeden, så folk kan krysse av når de har kjøpt noe! ;-) han fikk en del penger også, som vi satte inn på konto. Det er jo kjekt da vi skal ha dåp på vesla vår nå den 17. April..
Driver med ei ønskeliste nå, den er bare veldig kort fikk veeldig mye smykker og omtrent alt de har av dåpsgaver hos gullsmeden til vesla, men føler det begrenser seg litt mer når det er gutt.. Så langt har jeg "bestilt" fødselstavle, sånn sparkebil(?) som ser gammeldags ut og som mange bruker i fotograferinger og noen kjeder som funker både for baby og når han er større. Også vet jeg det kommer en sparekonto og noen penger. Men nå har det stoppa opp kommer ikke på mer når folk spør
Vennine par fikk skikkelig Dovre Ullteppe til dåpen. Den var kjempe praktisk og ennå er etter 6 år. Så jeg har ønsket meg ting de kan få brukt gjennom hele oppveksten. Ønsket meg også bilsete fra cybex fra 20 kg til 14 år....:O hvet dog ikke om jeg for det eller bare skal forsette å spare penger til det
Vi ønsker oss sparebøsse i sølv, sølvbestikk, mitt første hårlokk boks, gravert dåps fotoramme, rør til dåpsattesten, halskjede med en bil på eller lignende, barneservise, penger til sparekonto, klær til høsten og vinteren.
Treleker, barnebestikk og barneservise, sølv til bunad, kors-smykke, fødselstavle hmmm. Kommer ikke på mer i farten vi hadde ikke ønskeliste, men fikk likevel ikke mye av det samme. I mitt hode skal gavene være noe barnet har glede av lenge og gjerne helt til voksen alder