forslag til dåpsgave?

gura

Forelsket i forumet
Skal i barndåp om ca en måned og da trenger jeg noen forslag/ ideer til dåpsgave til gutt.
Gjerne noe fornuftig/ nyttig som kan brukes. Men alle forslag hjelper.

her skal vi i dåp til tantebarnet mitt neste helg.

å her skal hun få gyngestol, og sånn fødselstavle som lille snegle har laget

Markus og knøttet kjente ein mann som laga sånne. den blei kjempe fin, og med navn og greier.

ellers er vel gullsmedbutikker greie.

Jeg ville gått for eventyrbøker, cd-bokser eller lydbøker han kan få bruk for senere.
Jeg syns det er så dørgende kjedelig med f.eks dåpsattestholder.. hva skal man med det, liksom? Ja, man kan putte ett papir i det, og den kan legges bort og støve ned.. med mindre de er av typen som har sølvting fremme, da blir jo saken en annen, da er det jo bare å kjøre på med "Min første tann-boks", sølvrammer og dåpsattestholdere.

Til navnefesten ønsket vi "oss" penger, barnehagesekk, bøker, ulltøy osv.
Ting han hadde bruk for litt utover året :)

Jeg ville gått for eventyrbøker, cd-bokser eller lydbøker han kan få bruk for senere.
Jeg syns det er så dørgende kjedelig med f.eks dåpsattestholder.. hva skal man med det, liksom? Ja, man kan putte ett papir i det, og den kan legges bort og støve ned.. med mindre de er av typen som har sølvting fremme, da blir jo saken en annen, da er det jo bare å kjøre på med "Min første tann-boks", sølvrammer og dåpsattestholdere.

Til navnefesten ønsket vi "oss" penger, barnehagesekk, bøker, ulltøy osv.
Ting han hadde bruk for litt utover året :)

Smykke med f.eks anheng i stjernetegnet sitt?

Disse gyngestolene: Bilde?????????

Back
Topp