Forslag til bordkort

x1xPrinsesse Iben

Elsker forumet
Noen som har gode forslag til morsomme bordkort til navnfest. Har sett de Monicus skal lage, men det har ikke jeg tid til, navnfest neste helg...

Kan desverre ikke hjelpe deg der...

Apropos (er det sånn det skrives?[8|]) Monicus,
hadde ikke Kian navnedag i dag?
Lurer på hvordan det gikk...[:)] Hmm

Vi kjøpte billige glass med stett på Ikea og skrev på navn med glasstusj (eller no sånt [;)]). Så hadde gjestene noe å ta med seg hjem også som et minne [:D]

Vi lagde bilde av Noah hvor vi skrev

Noah`s dåp
8 oktober 2006

Kjære Bestemor!
Takk for at du ville dele dagen med meg!

Det var ingen dum ide.... jogger tross alt med foto..... Er baer helt blank for ideer om dagen. Tenkte jeg skulle hoppe innom Panduro i byen og sjekke forholdene

Jeg holder på å lage til dåpen til Helene neste helg (19 nov).
Klipper ut hjerter av rosa kartong. Skjærer ut et mindre hjerte inni, og skal tre servietten gjennom der (tok vel ideen fra Monicus ja [:)]). Og så klipper jeg ut ansiktet til Helene fra det samme bildet som jeg brukte til invitasjonene og limer på med en sånn 3D teip på den ene siden, og skal skrive navnet på gjesten på den andre siden.
Da blir det serviettholder, bordpynt og bordkort i ett.

Har skrevet ut bildene selv, på fotopapir. Mye billigere enn å bestille. Fikk plass til 9 bilder på hvert ark.

Jeg klipte ut rosa hjerter og lagde rose på i vellumpapir, skrev navn på og hadde rosa silkebånd i som jeg festet rundt serviettene.  Men det tar lang tid å klippe!!!

ORIGINAL: prinsesseiben

Noen som har gode forslag til morsomme bordkort til navnfest. Har sett de Monicus skal lage, men det har ikke jeg tid til, navnfest neste helg...

jeg brukte slike som manicus holder på med...det tok tid ja,, men ble skikkelig fine!! Alle kommenterte de![;)] Du rekker å lage de på en dag,,,,dvs noen timer,,,kanskje 3?? dersom du slipper å ha babyen akkurat da!! Jeg lagde over 30 stk[&:]

Takk for alle gode forslag. Blir helt enkle bordkort som kan stå på bordet i rosa kartong. Klipper hvitkartong i litt mindre str som jeg skal skrive navnet på med rosa glittertusj. Limer en rosa rose i det ene hjørnet....

ja, d var det jeg gjorde også...ser den på bildet sammen med seriettholderen!enkelt og greit![;)]søte var de...

Er noe sånt jeg har tenkt, ja. Håper Iben sovner litt før i dag så jeg får  laget noen

Back
Topp