Forslag til babyshower-gaver

Jeg setter mest pris på hjemmelaget, sydd, strikket, heklet

Jeg strikker som regel en gave. Funker godt og blir alltid satt stor pris på heldigvis.

Hadde ikke babyshower selv med mine, men jeg hadde også likt veldig godt hjemmestrikka om jeg hadde fått det. Har ingen i familien som strikker eller hekler. Så hadde satt kjempestor pris på det. Ellers er alt tatt godt i mot da :)

Jeg setter mest pris på hjemmelaget, sydd, strikket, heklet
Jeg strikker som regel en gave. Funker godt og blir alltid satt stor pris på heldigvis.

Hadde ikke babyshower selv med mine, men jeg hadde også likt veldig godt hjemmestrikka om jeg hadde fått det. Har ingen i familien som strikker eller hekler. Så hadde satt kjempestor pris på det. Ellers er alt tatt godt i mot da :)

Så flotte gaver! Hjemmelaget er jo helt spesielt, og flott å gi :)

Jeg har strikket gave :) Det kan ikke kjøpes i butikk på samme måte og det er omtanke i hver maske mottaker setter pris på ❤️

Hvis jeg har tid så bruker jeg å strikke babyteppe. Med tre små er det ikke så lett å få tid nok til strikke prosjekter da har jeg gitt gavekort til fødselsplakat

Jeg strikker men rakk ikke før babyshower fordi jeg var opptatt med å få baby selv. Men strikker noe til dem nå. De er født så har det litt travelt. Ga de pysjer fra lindex som min svigerinne sa Hu ønsket seg.

Jeg strikker ikke, kjøper gave men det er da omtanke bak det også :)
Jeg har gitt bleiekake med klær, smokker , kluter osv festet til bleiene. Det har blitt godt mottatt

Selv hadde jeg igså satt pris på alt, men jeg måler heller ikke gaver opp mot hverandre så kjøpt, laget selv, andre har laget osv spiller ikke noen rolle, like fornøyd uansett:)

Bleiekaker er fantastisk! Ellers strikk ☺️
Et annet tips samboer gjorde til meg: jeg hadde utstyrsliste og ting jeg trengte/ønska til storesøster før fødsel, og samboer lurte på om han også kunne få den for å se, og han hadde lagt den ut på babyshower-chatten min. Så de så hva jeg trengte, og det var veldig kjekt å bli overraska med det

Back
Topp