Forslag til ønskeliste til lille?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Vi vet ikke kjønn enda, men blir stadig spurt om det er noe vi ønsker oss. Det kommer en babyshower og folk har jo lyst til å ha med noe, men jeg synes det er vanskelig å finne på noe. Vi har ei jente fra før og har jo alt vi trenger etter henne. Blir det gutt trenger vi straks litt mer, men det vet vi jo ikke enda. Noen som har noen gode forslag til hva nykommeren kan ønsker deg før h*n blir født? Vil liksom ikke at folk skal kjøpe bare for å kjøpe, da kan de heller komme uten gave:p

Hva med at de slår seg sammen å kjøper noe dere trenger? Eller gavekort? Eller noe barnet kan han når det blir eldre som feks ei huske til å ha på verandaen, et babybaseng til plenen neste sommer.. Eller penger til nyfødt-fotografering? :-)

Babybok (til bilder og tekst)
Gulpekluter, kluter, håndkle
Sengetøy
Gavekort
Koseklut
Stellematte
Engangskluter
Salver
Støpesett til Avtrykk
Diverse stelleartikler
Tepper

Vi var en gjeng som slo oss sammen å kjøpte noe hun sårt ønsket seg men ikke hadde penger til:) en sånn babystol som skal sitte fast i tripptrappstolen og en bilvoxipose:)

Jeg fikk babykrøniken i babyshower. Kjønnsnøytral bok som jeg allerede har hatt veldig stor glede av, som jeg ser sååå frem til å fortsette med. Så for meg var det en kjempeflott gave.

Den beste boken om meg.image.jpeg

Jeg har gitt dette når jeg har vært i babyshower,
Det er 30 kort hvor det står sånn som 'i dag er jeg 1 uke gammel', 'idag smilte jeg for første gang' osv, kjempesøte :)

image.jpeg
Og giraffen sofie har vært godt brukt her, både før og etter tennene kom ;)

image.jpeg

Baby bjørn vippe stol, tripp trapp stol, stokke new born set, lammeskinn, vognpose(vinter/vår-høst), ullklær, bæresele... Kjekt å ønske seg ting du har lyst på-men ikke prioriterer å kjøpe selv :)

Back
Topp