Forslag til «gryterett» til barnedåp?

Tacosuppe? Chili con carne? Sist dåp jeg var i hadde de Chili con carne, og de hadde både ris, tortillachips og rundstykker/loff inntil, samt rømme og ost. Veldig smakfult,enkelt å servere og noe de fleste liker :)
 
Tacosuppe? Chili con carne? Sist dåp jeg var i hadde de Chili con carne, og de hadde både ris, tortillachips og rundstykker/loff inntil, samt rømme og ost. Veldig smakfult,enkelt å servere og noe de fleste liker :)
Ja det er jo veldig godt :)
 
En god stroganoff eller biffgryte av noe slag? Det er godt!
 
Jegergryte eller stroganoff er jo veldig godt, eller gå for den trønderske sodden :p
Blir sodd i denne barnedåpen som siste, veldig enkelt og greit + regnet som festmat :D
 
Regner med det blir kåldtbord eller bidos her. Får se når vi skal ha dåpen først.
 
Sniker :)

Vi hadde biff stroganoff i storesøster sin dåp. Det var på vinteren og da var det deilig med varm mat :) regner med dåp rundt november nå og tar nok en deilig gryterett denne gangen også :)
 
Vi hadde hjortegryte og hvalgryte i sist dåp. Med ris, brød og poteter til, så fikk folk velge. Hjort og hval er vanlig å bruke her jeg bor. Hjorten var skutt av svigerfar og mine foreldre ordna med hvalkjøtt.
 
Back
Topp