Forslag t søskenvogn?

Tuppeline

Forumet er livet
VIP
Augustmødrene 2014
Æ lure på om d e nån som kainn anbefal ei søskenvogn,som itj e så aillt for stor?

Jeg så den der Bugaboo Donkey her om dagen og den så genial ut for de som trenger søskenvogn og enkeltvogn.. 

Bare pakker sammen storesøskendelen når den ikke trengs så blir det en enkeltvogn :)

Jeg hadde Carena da nr to ble født. Grunnen til at jeg valgte den var at det var en av få (den gang i hvertfall) som man kunne ha hard-bag mot meg og sportsdelen til storebror fra meg. Var super fornøyd med den! Denne gangen trenger jeg bare enkeltvogn :)

Amourica skrev:
Jeg så den der Bugaboo Donkey her om dagen og den så genial ut for de som trenger søskenvogn og enkeltvogn.. 

Bare pakker sammen storesøskendelen når den ikke trengs så blir det en enkeltvogn :)

No så æ på dein her, virka jo genial dein å :) Takk for tipset

Tuppeline skrev:

CasiopeiA skrev:
Jeg skal ha denne fra Easywalker http://easywalker.nl/no-NO/product/id=3/duo.html

Den her såg genial ut :) Akkurat ei sånn æ va på utkikk etter,så tusen takk

Har denne i enkelvogn og er megafornøyd. Hører bare positivt om søskenvogna også.

Den koster ca 8500,-m.en bag så syns ikke det er så dyrt. Har sett de på finn ned i 4-5000. Bugaboo Donkey er nesten dobbelt så dyr men så video på youtube og den virka jo veldig grei.

Carena sin er veldig grei.. Eller den TFK twinner twist

jeg har hatt TFK twinner twist nå til mine to eldste...er superfornøyd. Har ingenting negativt å si om den vognen. Lett å kjøre og egentlig liten.. Føler ofte at simo vognen min er større og vanskeligere å håndtere. Iallfall kjempe fornøyd. Vi bestilte den på kiddies24.dk, og har bare positivt å si om det og. Halv pris omtrent!!

Jeg likte veldig godt phil & teds!

Jeg har ingen erfaring siden mitt barn omtrent kan sitte barnevakt når neste kommer haha. MEN, hva med den vogna hvor de sitter etterhverandre? Husker ikke hva den heter, men den virker i hvertfall liten. Men kanskje kjedelig for det barnet som er bakerst.. 

Lykke til med valg av vogn, det er jo sååå gøy :)

Back
Topp