Forslag noen?

Vinterstorm

Gift med forumet
Mailykke <3
Jeg skal i 30-årsdag til naboen i morgen (som vet at jeg er gravid) og har gledet meg lenge. Men så fant jeg jo ut at jeg var gravid, og da ble det litt mer nerver. Ikke fordi jeg ikke kan drikke alkohold, men en kollega på jobb skal også i den bursdagen for de er to som feirer sammen :) Jeg hadde meldt forfall hvis jeg kunne, men føler at jeg må dra, da det ikke kommer så mange fra hennes side... Men det er altså den kollegaen jeg bekymrer meg for. What to do, what to say? Det er unormalt at jeg verken drikker eller røyker på fest :P Så hun vil jo reagere på at jeg kjører og er edru på den festen vi har gledet oss til i lang tid :P

Ah. Trikset er å fylle flaskene med noe annet alternativ. Drikker du vin? Få tak i tom flaske å fyll med alkoholfri. Om noen vil spandere på deg en røyk kan du si at du er litt sår i halsen å prøver å stå over så lenge du klarer. Måtte igjennom dette selv sist. Men nå er det så normalt at jeg er edru, så null stress.

Ah. Trikset er å fylle flaskene med noe annet alternativ. Drikker du vin? Få tak i tom flaske å fyll med alkoholfri. Om noen vil spandere på deg en røyk kan du si at du er litt sår i halsen å prøver å stå over så lenge du klarer. Måtte igjennom dette selv sist. Men nå er det så normalt at jeg er edru, så null stress.

Hehe denne tok jeg også forje svangerskap. Må gjøre det samme i helgen igjen :D funker det!

Håper på 2014

Kan jo si at du må være kjørbar.. Selv det er naboen så kan det jo være at du må hente noen på byen senere på kvelden eller noe? Og kan du ikke si at du prøver å slutte å røyke? Det er jo normalt uansett? :)

Skrev et annet sted hvordan jeg gjorde med øl. Da tok jeg den tomme flaska til min kjære med på toalettet å skylte godt og fylte med vann.

Takk for tips! Jeg drikker ikke vin, men kan jo drikke rom og cola uten rom? Hehe :-P men jeg kjører jo også. Men nå har eldstemann blitt litt syk, så kan jo si at jeg må holde meg kjørbar i tilfelle vi må på legevakten med han hehe :-) vi har kun en bil. Og sambo kan jo ikke dra fra minstemann.. ja kanskje jeg går for den!;)

Jeg røyker bare når jeg drikker alkohol, så den er jeg ikke bekymret for hvis jeg skal uansett være edru :-)

Back
Topp