Forslag ang. overskrifter

Valkyrie

Flørter med forumet
Forslaget er at vi skriver i overskriften hva tråden -faktisk- handler om. Hvis det gjelder sytetråd om kvalme, så skriv det. Eller vondter, dumme svigerforeldre, jublende for positiv test, babynavn, klær, vogntråder (de blir det mange av, hehe!) og så videre...

Mange (som i generelt over hele babyverden.no) skriver på en slik måte at det skal gjøre oss andre nysgjerrig på hva det handler om. For meg virker det motsatt. Jeg blir irritert på det fordi jeg ikke skjønner med en gang hva det handler om. Overskrifter som "oi oi!", "Er det noen som..." ja, som hva da?

Å skrive en skikkelig overskrift vil også gjøre det veldig mye enklere å finne frem til innlegget senere. Enten om man blar bakover (som blir slitsomt når det etterhvert blir maaaaange sider bakover) eller søker på innlegget. Da er det lurt at overskriften er konkret.

Etterhvert blir det sikkert mange emner som kommer om igjen og om igjen, og det er jo heller ikke alle tråder som interesserer alle. Derfor - med en konkret overskrift - er det enkelt å luke ut akuratt den tråden.

Bare min tanke, mitt forslag for å gjøre det enklere, mer oversiktlig og koselig.

Er dere med på det?

I utgangspunktet synes jeg folk kan skrive det de vil selv :) Ser alikvel klart behovet for mer forklarende overskrifter her på ett forum med så utrolig mange brukere - og mange innlegg til dagen.

ORIGINAL: maimamma

I utgangspunktet synes jeg folk kan skrive det de vil selv :) Ser alikvel klart behovet for mer forklarende overskrifter her på ett forum med så utrolig mange brukere - og mange innlegg til dagen.

Enig med deg maimamma....er inne på alle trådene uansett, selv om jeg ikke svarer på alle...

ORIGINAL: Digamma

Til en viss grad er jeg enig[:D]

agree... men ikke laaange forklarende overskrifter heller.

I bunn og grunn enig!

Nei, selvfølgelig mente jeg ikke milelange forklarende overskrifter, da blir jo selve innlegget overføldig, LOL

Jeg bare savner litt mer beskrivende overskrifter som sier noe om hva det er jeg har i vente når jeg klikker på tråden. Såklart må folk gjøre som de vil[:)] Var bare et forslag.

spiller ingen trille for meg! [8D]
burde legge til et alternativ for oss som ikke verken er for det ene eller det andre[:)]

Done[;)]

Egentlig litt greit med forklarende, Men samtidig spiller det ingen trille for meg![:D] "Bøyer meg for flertallet.".

ORIGINAL: Serine sin mamma

folk må bare skrive det de vil for min del, synes det er spennende når folk skriver eks. "oioi".. Da har jeg ekstra lyst å gå inn å lese[:D] Jeg går jo bare utigjen eller la være å skrive noe om det ikke interiserer meg[:D]

DITTO 

Back
Topp