Forskyve mens

Waitingismymiddelname

Håper 2015 kommer med stjerneskuddet vårt <3
Lurer på om man kan forskyve mens med Primolut-N? Jeg ønsker å gjøre dette fordi klinikken jeg hører til skal flytte, og da har de stengt. Så mest sannsynlig vil jeg få neste mens når de har stengt og får da ikke gjort noe. Hvis jeg skal la alt gå sin gang så blir ikke neste oppstart i mai og jeg har ikke lyst å vente så lenge! Vil det forskyve eggløsning også eller kun mens? Håper noen med litt mer erfaring kan hjelpe :)

Jeg mener primolut kan brukes til det ja, har ikke gjort det selv, men vet om fler som har gjort det. De andre spm kan jeg ikke noe om. Hadde hørt med klinikken jeg, kan jo være det ikke er bra for forsøket å utsette...

Jeg vet dessverre ikke, men kan jeg bare spørre om du hører til UNN? Vi skal på første samtale dit i starten av mars, greit å vite om det kan bli ventetid før vi kan sette i gang.

Jeg vet dessverre ikke, men kan jeg bare spørre om du hører til UNN? Vi skal på første samtale dit i starten av mars, greit å vite om det kan bli ventetid før vi kan sette i gang.

Jepp det gjør jeg :) De stenger 13.mars og åpner ikke igjen før 6.april. Så jeg vil anta at dere får den samtalen og det blir lagt en evt. plan, men dere får sikkert ikke starte opp før etter påske. Vi hadde første samtale i januar i fjor (2014), og vi startet opp i oktober. Det skyldtes jo da at jeg måtte ha en laproskopi, og mannen min måtte levere inn en ny sædprøve fordi han var syk med feber når han leverte første. Også måtte vi ta en god del prøver som de måtte få svar på før vi kunne sette igang. Så vær forberedt på at det kan ta en stund før dere kommer i gang, selv etter at dere har vært der til samtale.

Jepp det gjør jeg :) De stenger 13.mars og åpner ikke igjen før 6.april. Så jeg vil anta at dere får den samtalen og det blir lagt en evt. plan, men dere får sikkert ikke starte opp før etter påske. Vi hadde første samtale i januar i fjor (2014), og vi startet opp i oktober. Det skyldtes jo da at jeg måtte ha en laproskopi, og mannen min måtte levere inn en ny sædprøve fordi han var syk med feber når han leverte første. Også måtte vi ta en god del prøver som de måtte få svar på før vi kunne sette igang. Så vær forberedt på at det kan ta en stund før dere kommer i gang, selv etter at dere har vært der til samtale.
Tusen takk for svar, det var veldig nyttig informasjon! Så slipper jeg å ha for høye forhåpninger.

Jeg tror vi er ganske ferdig utredet, men får høre med dem når vi kommer dit:-)

Back
Topp