Forskningsundersøkelse

twinanne

Forumet er livet
Er det flere enn meg som har fått brev om å delta på forskning ang. Genetisk polyformismer assosiert med OHSS og lav ovarierespons i en norsk IVF-populasjon , de tar også normal produksjon.
De skal forske på om det er genetisk og hva som gjør dette, slik at de lettere kan se hvem som er i OHSS gruppen og de som får få egg.Og om de kan finne en løsning for å rette på dette selvfølgelig osv...... Og da kan de bruke ulike metoder på ulike pasienter for å stimulere den ette personen på den riktigste måten og noe slikt noe...er ikke helt inn i dette...

Det er Porsgrunn som står for den forskningen jeg skal delta på.
Jeg kommer til å ta blodprøve og de sjekker genene mine. Men her er det alder i betraktning også selvfølgelig, med uforklarlig infertilitet.

ORIGINAL: ElinR

jeg har ikke fått , men kan jo være at grunnen var veldig klar her og ikke mye å gjøre med...

Kan  tenke meg for at du ikke har fått et endelig svar også og du reagerer normalt kanskje.
Ble faktisk litt usikker for de ser i kartoteket sitt, har tydeligvis havnet der, leste litt nøyere det er de som har vært  igang i 2003-2007, men jeg startet ikke før i 2008 da - men var til forsamtale i 2007, men jeg har havnet i arkivet sikkert da[&:]

Back
Topp