Forskningsstudier

flubber

Elsker forumet
*MIA*
Mailykke 2018
Fikk beskjed idag om at jeg skal være med i graviclot-studien der man undersøker fare for blodpropp under svangerskap.

Flere som skal være med i forskningsstudier under svangerskapet?

Ja, vi er med grunnet at sønnen min og jeg har en genfeil. Så ganske intens oppfølging her, så mye at jeg faktisk vurderer å revurdere det hele. Men det positive er at vi får ekstra TUL osv da <3 :) Synes det er kjempe flott å støtte opp forskningsprosjekter <3 Synd at denne vi er med på tar sånn tid...

Ja, vi er med grunnet at sønnen min og jeg har en genfeil. Så ganske intens oppfølging her, så mye at jeg faktisk vurderer å revurdere det hele. Men det positive er at vi får ekstra TUL osv da <3 :) Synes det er kjempe flott å støtte opp forskningsprosjekter <3 Synd at denne vi er med på tar sånn tid...
Jeg synes også det er flott å kunne være med på slikt. Så dumt at studien du er med på er så tidkrevende, det var ikke denne. Bare noen ekstra blodprøver her og der. Pluss en ekstra ul litt senere i svangerskapet, og det er jo alltids kjekt [emoji4]

Ja, har 3 ekstra UL her + 10 t oppfølging med lege, 10 t hos genetisk veiledning og 5-10 t hos psyk/jordmor/sosionom

Ja, har 3 ekstra UL her + 10 t oppfølging med lege, 10 t hos genetisk veiledning og 5-10 t hos psyk/jordmor/sosionom
Såpass ja. Da kan jeg skjønne det blir mye i tillegg til vanlig svangerskapskontroller. Og ikke minst når man har barn fra før.

Back
Topp