forskningsartikkel

4xS

Forumet er livet
VIP
noen som er gode på å søke og finne frem forskningsartikler her? trenger hjelp!! jeg klarer det ikke [&o]

hva skal du ha da?

hva er det du leter etter da? Og hvor søker du?

Dytter ... sliter med det selv[&:]

skal finne noe om psykoser og kommunikasjon med psykotiske pasienter..

Jobber du i helsevesenet, eller studerer noe helsefag? Har du prøvd helsebiblioteket.no ? Der får du tilgang til mange databaser og tidsskrifter.

Dersom du er student så kan biblioteket på universitetet / høgskolen hjelpe deg med søk, eventulet sykehus biblioteket.

Da jeg gikk på høyskolen spurte jeg om hjelp av dama på biblioteket og hu var super! Hu fant alt jeg ville ha, og hu visste hvor hu skulle lete i databasene osv.

ORIGINAL: Frysja

Da jeg gikk på høyskolen spurte jeg om hjelp av dama på biblioteket og hu var super! Hu fant alt jeg ville ha, og hu visste hvor hu skulle lete i databasene osv.

biblioteket er stengt pga ombygging.[&o]

ORIGINAL: Sukkertopp

Jobber du i helsevesenet, eller studerer noe helsefag? Har du prøvd helsebiblioteket.no ? Der får du tilgang til mange databaser og tidsskrifter.

Dersom du er student så kan biblioteket på universitetet / høgskolen hjelpe deg med søk, eventulet sykehus biblioteket.

studerer sykepleie [:)]

det jeg sliter med er å finne ut av om det virkelig er en forskningsartikkel og ikke bare en vitenskapelig artikkel eller en vanlig artikkel med litt forskjellig innhold

Hmmmm husker ikke helt hvordan det der var igjen.

Men måtte aalltid søke opp gjennom skole eller arbeid. Tror ikke man kommer inn på ordentlige forskningsartikler med å eks. google.

Back
Topp