Forskjellsbehandling

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Er så lei den forskjellsbehandlingen jeg.. mellom mange pappaer og mammaer

Nå måtte Frida hjem fra jobben i går.. pga at hun har feber... Da må hun ha en feberfri dag.. og den er i dag.. så Frida måtte være hjemme..

Pappaen tok det som en selvfølge![&:] For han var i oppsigelsestiden sin.. og kunne ikke være borte..

Mammaen har akkurat vært sykemeldt i 3 uker pga ryggen.. og ikke kult å jobbe 1 dag for så å være hjemme igjen..

Nå har det seg sånn at mamma er skikkelig dårlig.. og orker nesten ikke å se etter Frida.. men tror du pappaen kan komme hjem du?? Neida.. han kan ikke slippe det han har i fingrene.. han kan tross alt ikke trylle[&:][&:][&:]

og de lurer på hvorfor mammaene er så "egne" på permisjonen sin? [:D]

ORIGINAL: Dollface™

Hva mener du? Jeg kunne godt ha gitt bort noe av permisjonen min jeg.. men pappaen hadde egentlig ikke lyst på de 6 ukene engang han.. måtte nesten tvinge han til å ta de.. for hvis ikke så hadde vi jo mistet

ORIGINAL: Fridasinmamma

Hva mener du? Jeg kunne godt ha gitt bort noe av permisjonen min jeg.. men pappaen hadde egentlig ikke lyst på de 6 ukene engang vi.. måtte nesten tvinge han til å ta de.. for hvis ikke så hadde vi jo mistet

Når de ikke engang kan ofre en dag borte fra jobben pga sykt barn, så frister det jo ikke så veldig for mammaene å "gi vekk" enda mer av permisjonen sin til dem...

ORIGINAL: Fridasinmamma

Hva mener du? Jeg kunne godt ha gitt bort noe av permisjonen min jeg.. men pappaen hadde egentlig ikke lyst på de 6 ukene engang vi.. måtte nesten tvinge han til å ta de.. for hvis ikke så hadde vi jo mistet

Når de ikke engang kan ofre en dag borte fra jobben pga sykt barn, så frister det jo ikke så veldig for mammaene å "gi vekk" enda mer av permisjonen sin til dem...

Å.. sånn ja...nei, sant det..

Vet akkurat hvordan du har det. Sånn er det her i huset. Det er alltid jeg som må være hjemme med syke barn.
Sambo måtte også overtales til å ta permisjon.

Sånn er det her også..han gjør det av og til men da må jeg tvinge han [8|] og så viser det seg når jeg komemr hjem at han har satt snuppa hos pappan sin og surra med mye annet  i mellom tia [8|]

Back
Topp