Forskjellige termin datoer.

ToBlirSnartTilTre<3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Når jeg legger inn siste mens dato på babyverden, mammanett og ett par gravidapper blir termin datoen forskjellig. Viser 1 april på mammanett , 3 april på 2 apper og 4 april på babyverden Hvem stemmer?

Når jeg ringte jordmor i går, så fikk jeg samme termin dato som Babyverden sin :)

Hun fortalte at det var forskjellig fra side til side på nettet. Men at hun brukte samme "termin finner" som sykehuset gjorde :)

Jeg fikk tre dager forskjell på den tickeren under her. Så jeg bare endret til 04.april istedet for 07, for da ble det riktig. Aner ikke hvorfor det er sånn :-0
Men det er en app som heter eSnurra som skal stemme. Prøvde å finne ut av den her om dagen men har visst glemt hvordan den skal opereres :P

Jeg får også forskjellige, men valgte den som var lengst til så blir det heller ekstra positivt hvis jeg blir satt fram ^^

Da vi var på tidlig ul med førstemann fikk vi en helt annen dato enn kalkulatorene ga. De nettbaserte gir en god indikasjon, men det er kun babyen som kan gi korrekt dato :D

Men Babyverden har en av de beste :)

Back
Topp