Forskjellige roller...

friele

Elsker forumet
Jeg sitter her å kjenner på at meg og min mann har helt forskjellige roller i barnas liv..

Mannen min er veldig flink å leke med vår 2 år gamle datter,jeg derimot er ikke noe flink til det.Jeg har ikke fantasi..
Jeg er mer forsiktig og har store problemer med leddene,så jeg er ikke så morsom som pappa å leke med...
Jeg er den som gir mat,bader,passer på at hun har det hun trenger av alt.

Vi har og en datter på snart 6 uker som tar opp masse av tiden nå,storesøster er veldig sjalu og trenger masse oppmerksomhet....Jeg ammer ikke så pappa kan ta minsten,men hun på 2 vil heller leke med pappa,så det blir liksom til at vi har delt oss på en måte...

Jeg synes dette er så trist..Jeg savner å leke med Enya.Jeg blir liksom bare den som passer på at hun har alt og har det godt,men jeg savner at hun trenger meg....

Pappa får all oppmerksomhet og kos,mens hun bare er sint på meg pga lillesøster..

Når jeg tar med meg Enya ut,bare oss to,er hun overlykkelig for å bare være med meg,men det blir så lite tid til det...

Noen andre som har det sånn???

Ikke helt det samme her da. Men da hun eldste var liten,så var det pappaen som var flink med å leke med henne,mens jeg passet på alt det andre.

Du får prøve mest mulig å ta henne ut,så får hun mamma tid med deg. Om det er no liten tid dere får sammen ut,så vil jeg tro hun setter stor pris på den tiden likevel[:)]

Ja en må bare lage tid,men vanskelig er det....Enya hedde kolikk i 4 mndr,så jeg følte jeg gikk glipp av hele den koslige starten med baby,men denne gang har vi en roligere baby og har ikke lyst å gå glipp av noe.Men samtidig vil jeg jeg ikke gå glipp av noe med Enya,så kjenner det er vsnakelig å finne ut åssen jeg skal dele meg,tiden forsvinner så fort....

Back
Topp