Forskjellige graviditet symptomer

Tipsy34

Forumet er livet
Jeg lurer på dere som har vert gravide før osv, har dere hatt ulike svangerskaps kvalme for hver gang eller har det vert likt alle gangene?

med mi første ble jeg kvalm rundt uke 6, og varte omtrent hele svangerskapet ut.
med nr 2 ble jeg kvalm på dagen uke 6 og varte til rundt uke 14 og jeg opp og ned, men mest opp
har vert gravid 4 ganger men kun 2 barn.. 3 gangen endte i uke 6 og var ikke dårlig noe da, 4 gangen var jeg ekstremt kvalmen fra uke 3 faktiskt og frem til uke 7.. Da klarte jeg ikke å få i meg mat eller noe som helst drikke., jeg var helt i fra meg..

jeg var litt små kvalmen i dag på dage og litt mot kvelden, men heldigvis så gikk det vekk.. huff jeg vil ikke ha det slikt evt denne gangen også :((((( derfor hadde d vert kjekt å hørre om det er noen som har hatt helt motsatt osv..

Må legge til at når jeg var så kvalmen i de andre svangerskapene så hadde jeg ekstremt med luktesans som ikke gjor ting bedre.. Jeg klarte ingen ting rundt meg og ble bare dårligere av der

Merker at det ikke er ligt!

Var ikke kvalm sist gang!
Trøtt og rastløs bare, mens nå er jeg det og kvalm, men bare på kvelden:/

Jeg håpe også det ikke blir likt som sist. Da var jeg kvalm, trøtt og hadde masse andre små plager hele svangerskapet, pluss saftig bekkenløsning de siste 4 mnd. :-( denne gangen har jeg ikke merket noe til nå. Håper det blir slik lenge. :-)

Huff ja det bekkenet hadde jeg også, har slitet med det nå i etterkant også.. Hadde bekkenlåsning og løsning... Var så vondt at jeg klarte nesten ikke å gå i slutten..og var alenemor da..skaam tøft!!
heldigvis har vi innvistert i en ny seng som kommer på tirsdag, kan juster opp rygg og bein.. Perfekt for meg og mine plager :)

Jeg har vært gravid to ganger før, og for meg har det vært veldig likt! veldig kvalme og oppkast døgnet rundt fra uke seks til ut fjerde mnd, og luktesansen var også ekstremt forsterket sånn som hos deg! Ikke lett! Spent på hvordan det blir denne gangen, regner nesten med å bli veldig dårlig, og må nesten bare være sterk... Skal klare dette igjen!:-) det gjør nok du og:-)

Huff ja d var det.. Den kvalmen kan pokker ta knekken på folk! jeg skal ned på apoteket for å kjøpe meg akupunktur sea band armbånd, sånt at jeg er på forskudd av den kvalmen.. Begge svangerskapene måtte jeg gå på reisesyketabeletten postafen...leeeenge.. De som varte i 12 t om gangen.. Så ble tatt 2 ganger i døgnet.. Den tok vertfall toppene av kvalmen og klarte å komme meg gjennom dagen. Prøvdte alt av kjærringråd.. Funka ikke hos meg vertfall.

Så bra at de tablettene hjalp for deg! Da vet du ihvertfall at du kan ta de denne gangen og! For meg hjalp ikke de i det hele tatt! Det verste er å bli så slapp og ikke orke noe, jeg fikk ikke i meg noe mat eller drikke! Måtte presses inn.. Men ut kom det igjen! nei, vi får håpe vi ikke blir like dårlig denne gangen! Vi kan jo være heldig! ;-)

Back
Topp