Forskjellige barn ??

Linka

Gift med forumet
Etter at Alexander ble født så har tiden her hjemme vært både og.
Tror jeg forventet meg noe all av Christian, men han er helt annerledes. Alexander vil ikke kose. Han vil heller ligge i vogga si eller på sofaen enn og ligge i armkroken. Kjenner jeg blir trist og lei meg. Tror ikke der har noe med meg å gjøre for han er slik hos alle. Virker som han ikke liker nærkontakt. Og han gråter mer enn Christian gjorde.
 
Nå sier dere sikkert at jeg er teit, men jeg vet han bare er 1 1/2  mnd gammel og vil sikkert forandre seg, men lurer på om noen av dere har opplevd dette ??
 
Jeg vet at alle barn er ulike og han er jo himmelsk om natta da han sover opptil 9 timer i slengen. Det er bare dagtid han er gretten og ugrei.
Alt jeg vil er og holde han inntil meg.. og vugge han i søvne av og til...
Er det for mye og ønske seg ??
 
Føler at Alexander ikke har det båndet til meg som Christian hadde. Er det mulig at et spedbarn ikke liker moren sin??
 
Klem
 
Tror du kan ta det med ro Linka...han er like gla i mammaen sin som bror var!! garantert! jeg tror det bare er slik at noen unger vil ha kos mens noen ikke vil!
Jenta mi var veeeeldig kosete og er det fortsatt, men venninda mi sine barn ikke vil ha NOE kos.. De må ligge i sin egen seng, og vil ikke sitte på fanget og kose et sekund....og slik har de hvert fra første dag. Og veninda mi har hatt de samme tankene som du har, så det er nok normalt det også! [:D]
 
Ta det helt med ro. Han er veldig glad i mamman sin. Av våre 3 jenter er det bare nr. 1 som ville kose da de var baby. Nå vil de kose alle sammen, men minstemann har bare tid i noen få sekund da det er så mye hun må utforske hele tiden. Hi hi hi det var alltid et sikkert tegn på at nr. 2 var veldig syk da hun var baby at hun ville kose for det var kun da hun hadde tid til å ligge stille i armkroken.
 
Back
Topp