Forskjellig kjønn TUL og OUL?

Snart4barnsmora

Betatt av forumet
Har på privat ultralyd i uke 14, da sa jordmor at det var en gutt. Var på ordinær ultralyd i dag og jordmor kunne ikke se kjønn siden navlestrengen lå i veien. Sjansen er vel ikke stor for at jordmor så feil kjønn på privat UL? Har både jente og gutt fra før, så er egentlig i gang med å kvitte meg med rosa klær, men ble usikker

Vi fikk først beskjed om gutt, så viste det seg at det var jente på oul:p

Har på privat ultralyd i uke 14, da sa jordmor at det var en gutt. Var på ordinær ultralyd i dag og jordmor kunne ikke se kjønn siden navlestrengen lå i veien. Sjansen er vel ikke stor for at jordmor så feil kjønn på privat UL? Har både jente og gutt fra før, så er egentlig i gang med å kvitte meg med rosa klær, men ble usikker
Har du bilder fra uke 14? Kan prøve å hjelpe til med tolkningen.

14 er kanskje innafor, men uke 15 er enda bedre for å si noe om kjønn. Jeg fikk «99% sjanse for gutt» på UL i uke 12 med første. Var jente på OUL og fødsel.

De kan ta feil, fikk selv vite feil kjønn i uke 15.

Fikk høre 13+1 at det uten tvil var gutt på privat ultralyd i 2019. Kom på ordinær ultralyd å fikk vite at så og si alle som hadde gått til henne hadde fått høre at de ventet gutt. Så drar aldri dit igjen. Jeg ventet jente forresten!
Morsomt nok så vi aldri kjønnet til førstemann, hun lå feil og nektet å snu på seg. Hun som da tok ordinær ultralyd var da veldig sikker på at det var jente mtp formen på hodeskalle, målene osv.. og jente ble det!
Nå er vi spent på hva ultralyden sier med sistemann :hilarious:

Venninna mi foll beskjed om at hun var helt sikker på at det var jente på tul, det var gutt :smiley-ashamed004

Back
Topp