Forskjellen...

jomfruen-82

Betatt av forumet
på kynnere og rier???Når jeg får kynnere( tror mer d er d),og står i ro,er de ikke særlig vonde. Men hvis jeg da begynner å gå så presser det noe sinnsykt nedentil og blir vondere. Selv synest jeg de minner mer om de riene jeg hadde i starten med minstejenta på 3 år.Har lest 2 forskjellige plasser om dette. Den ene står det at det er rier, den andre at det er kynnere...[&o]Vil ikke ringe føden,er jo ikke sååå vondt.

Jeg får kynnere når jeg går jeg, men de gir seg etter kort stund, eller når jeg stopper opp. Magen min blir også helt hard etter jeg har tisset. Vet ikke helt hvor vonde dine er da, men de sier jo at de ikke skal være vonde, men at de skal være litt ubehagelige. Det jeg har kjent siste tiden er stikking inni skjeden har hørt at det er helt normalt og at det tyder på at barnet beveger seg lengre ned i bekkenet. Kjennes ut som om hodet kommer ut av og til-hehe. Magen min er fortsatt veldig høyt oppe, så lurer på hvordan det vil kjennes ut når den er nesten på plass nede i bekkenet!! Merker at jeg må oftere på do da, men dette er jo naturens gang. Er det ikke fantastisk å tenke på at vi har et liv inni magen. Vårt egen barn [:D] Jeg sitter bare å smiler, det er så fantastisk!! 

Hvis du har mye vondt så kan du ringe, skal heller ringe en gang for mye enn for lite. Og de er jo der for å hjelpe oss....

Syns du skal ringe jeg!!

Liker ikke å ....hvordan skal jeg forklare det......Det er sikkert ikke ekte rier,og hvis det er det,så kommer de jo bare mer og mer,og øker i styrke.Satser på at jeg er sikker på hva det er da. Vil ikke ringe for å bli fortalt at jeg har kynnere.Flaut synest jeg. Får se utover kvelden. Går sikkert over..

Det er ikke flaut altså!!
Men, du bestemmer selv og kjenner din kropp best[;)]
Bare ikke gå for lenge å funder på ting, det er bare tull.

Back
Topp