Forskjellen på spinal og epidural bedøvelse

mammatilguttene

Forumet er livet

hva er forskjellen, er det noen forskjell

Jeg vet ikke helt hva som er forskjellen... men det er forskjell.
Jeg har aldri hatt epidural, men jeg fikk spinalbedøvelse etter første fødselen da jeg skulle sy.
Da ble jeg helt lam fra livet og ned. Kunne ikke kjenne noen ting og kunne ikke røre meg.

googlet det:

Der fins ulike typar epidural - den vanlegaste er det ein kallar "mobil" epidural. Den skal ta vekk smertene, men likevel gjere deg i stand til å kjenne pressrier slik at du kan trykke mot slutten. Det gode med denne er at du kan bevege deg rundt sjølv om du har fått den. Alternativet er at du får så sterk dose at du kjenner mindre og får mindre kontroll over kroppen. Folk har ulik oppfatning av kor godt epidural fungerer, fordi vi er ulikt skapt og det kan variere i kor stor grad legane stikk "perfekt". Trur nok at i dei aller flest tilfeller greier dei det fint.

Det som er bra med epidural er at dei kan skru opp og ned dosen, og skulle det bli behov for ks undervegs kan dei faktisk i mange tilfeller greie det med berre epiduralen. Alternativet om det ikkje er nok blir då narkose.

Spinal er ein eingangsdose som blir satt lenger inn i ryggen enn epidural. Den kan ikkje fyllast på, og den varer i halvannan time. Denne blir brukt ved mange sjukehus når ks er planlagt. Du er våken, men kjenner ikkje smerte og beina blir, som du seier, lamma.

Takk for svar 

Back
Topp